Show simple item record

Η αξιοποίηση της Επαυξημένης Πραγματικότητας στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση για τη διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας

dc.contributor.advisorTroussas, Christos
dc.contributor.authorΧατζηδάκη, Ιωάννα
dc.date.accessioned2022-10-03T08:07:29Z
dc.date.available2022-10-03T08:07:29Z
dc.date.issued2022-09-15
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/2954
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-2794
dc.description.abstractΗ Επαυξημένη Πραγματικότητα αποτελεί μια αναδυόμενη τεχνολογία που προσφέρει καινοτόμες δυνατότητες στην Εκπαίδευση. Παρά το γεγονός πως έχουν πραγματοποιηθεί πολλές έρευνες στον τομέα της Επαυξημένης πραγματικότητας, δεν υπάρχουν αρκετά στοιχεία αναφορικά με την αποτελεσματικότητα της χρήσης της στην εκπαιδευτική διαδικασία. Η παρούσα εργασία πραγματεύεται την σχεδίαση, την ανάπτυξη και την χρήση μιας εκπαιδευτικής εφαρμογής Επαυξημένης Πραγματικότητας στα πλαίσια του μαθήματος της Βυζαντινής Ιστορίας στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Σκοπός της έρευνας είναι η αξιολόγηση της εφαρμογής ΕΠ από εκπαιδευτικούς και μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσής. Στόχος είναι η εξαγωγή συμπερασμάτων αναφορικά με την αποτελεσματικότητα της ένταξης της Επαυξημένης Πραγματικότητάς στην διδακτική διαδικασία και ειδικότερα στην διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με τη χρήση της ποσοτικής μεθόδου, τα δεδομένα συλλέχθηκαν από Ερωτηματολόγια και οι συμμετέχοντες ήταν συνολικά δέκα, πέντε εκπαιδευτικοί και πέντε μαθητές που φοιτούν στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν πως οι μαθητές υιοθετούν μια θετική στάση απέναντι στην τεχνολογία της Επαυξημένης Πραγματικότητας και θεωρούν πως η ένταξη της στην διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας είναι αποτελεσματική ως προς τη μάθηση. Αντίστοιχα, οι εκπαιδευτικοί έκριναν πως η χρήση της ΕΠ στην διδασκαλία θα μπορούσε να είναι αποτελεσματική και έχει τη δυνατότητα να εμπλέξει τους μαθητές καθιστώντας τη μάθηση πιο ελκυστική.el
dc.format.extent122el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνώνel
dc.publisherΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΕπαυξημένη πραγματικότηταel
dc.subjectΕκπαίδευσηel
dc.subjectΙστορίαel
dc.subjectΔευτεροβάθμια Εκπαίδευσηel
dc.subjectΗλεκτρονική μάθησηel
dc.titleΗ αξιοποίηση της Επαυξημένης Πραγματικότητας στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση για τη διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίαςel
dc.title.alternativeThe use of Augmented Reality (AR) for history educationel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΜακρή, Αικατερίνη
dc.contributor.committeeΣιάκας, Σπυρίδων
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστώνel
dc.contributor.masterΨηφιακός Μετασχηματισμός και Εκπαιδευτική Πράξηel
dc.description.abstracttranslatedAugmented Reality is an emerging technology that offers innovative possibilities in Education. Even though a lot of research has been carried out in the field of Augmented Reality, there is not enough evidence regarding the effectiveness of its use in the educational process. This paper deals with the design, development and use of an Augmented Reality educational application, in the context of the Byzantine History course in Secondary Education. The aim of this study is the evaluation of the AR application from teachers and students of Secondary Education, in order to examine the effectiveness of AR in History education. The research was carried out using the quantitative method, the data were collected from Questionnaires and the participants were a total of ten, five teachers and five students. The results of the research showed that the students and the teachers adopt a positive attitude towards Augmented Reality, and they also consider its use in educational process effective. Furthermore, teachers believe that AR technology has the potential to engage students and make learning history more attractive.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές