Εμφάνιση απλής εγγραφής

Παρακίνηση και αντιληπτή απόδοση εργαζομένων

dc.contributor.advisorΣαχινίδης, Αλέξανδρος
dc.contributor.authorΠαναγιωτίδου, Ελένη
dc.date.accessioned2022-10-07T08:48:32Z
dc.date.available2022-10-07T08:48:32Z
dc.date.issued2022-09-09
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/3008
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-2848
dc.description.abstractΣε μια εποχή που οι περισσότερες λειτουργίες στις επιχειρήσεις γίνονται με την χρήση μηχανημάτων κάπου χάνεται η ανθρώπινη εργασία. Ευτυχώς όμως οι περισσότεροι managers έχουν αντιληφθεί ότι το μεγαλύτερο και ακριβότερο κεφάλαιο μιας επιχείρησης είναι το ανθρώπινο δυναμικό της. Εστιάζοντας πάντα στην παρακίνηση των εργαζομένων και στην ταυτόχρονη καλή λειτουργία της εκάστοτε επιχείρησης οι managers αναζητούν τρόπους παρακίνησης των υπαλλήλων έχοντας πάντα στόχο να επιτευχθούν οι στόχοι της επιχείρησης. Ο λόγος συγγραφής της παρούσας εργασίας είναι η καταγραφή της θεωρίας που πλαισιώνει την παρακίνηση των εργαζομένων καθώς επίσης και η αντιληπτή απόδοση τους στον τομέα τους. Επίσης, με την εφαρμογή ερωτηματολογίου σκοπός είναι να παρουσιαστεί ο παλμός που σχετίζεται με την αντιληπτή ικανότητα των εργαζομένων καθώς επίσης των κινήτρων ή αντικινήτρων παρακίνησης του.el
dc.format.extent78el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΠαρακίνηση εργαζομένωνel
dc.subjectΑντιληπτή ικανότητα εργαζομένωνel
dc.subjectΙκανοποίηση εργαζομένωνel
dc.subjectΚίνητρα εργαζομένωνel
dc.subjectΚίνητραel
dc.subjectΙκανοποίησηel
dc.subjectΠαρακίνησηel
dc.subjectΔιοίκηση ανθρωπίνων πόρωνel
dc.titleΠαρακίνηση και αντιληπτή απόδοση εργαζομένωνel
dc.title.alternativeMotivation and perceptible performance of employeesel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΜπουρής, Ιωάννης
dc.contributor.committeeΚομισόπουλος, Φαίδων
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔιοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA)el
dc.description.abstracttranslatedAlthough an increasing number of services is nowadays provided by automated means, managers at the same time realize that the most valuable aspect of service providers is Human Resources. The appropriate management thereof significantly contributes to well-functioning of the company. Managers (should) focus focusing on motivating the personnel in becoming better at what they do by continuously learning and investing in their personal and professional development. This is in line with the company’s' interests and contributes to the achievement of the company's goals. The main purpose of this particular thesis is to set forth the theory of employees’ motivation and explain how it may be enacted. In order to focus on the quality of the services provided, we used questionnaires to investigate the workforce’s conception of which factors actually motivate or de-motivate them in effectively and efficiently carrying out certain tasks and increasing productivity.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές