dc.contributor.advisor | Panopoulos, Vasileios | |
dc.contributor.advisor | PILIOURAS, PANAGIOTIS | |
dc.contributor.author | Αμαργιανού, Μυρτώ | |
dc.date.accessioned | 2022-10-17T07:09:09Z | |
dc.date.available | 2022-10-17T07:09:09Z | |
dc.date.issued | 2022-10-06 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/3111 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-2951 | |
dc.description.abstract | Η μουσική αποτελεί την πιο ευρέως διαδεδομένη μορφή επικοινωνίας ανάμεσα στους λαούς και έχει χαρακτηρισθεί ως κοινή γλώσσα. Η επίδραση της σε παιδιά με διαταραχές αυτιστικού φάσματος είναι τεράστια μιας και αποτελεί μέθοδο έκφρασης διαφόρων συναισθημάτων. Πρωτίστως, στην εν λόγω εργασία το βασικό κομμάτι της περιέχει την ανάλυση των Διαταραχών Αυτιστικού Φάσματος (Δ.Α.Φ.), των Ιδιοτήτων της Μουσικής, της Μουσικοθεραπείας ως επιστήμη και της Μουσικοθεραπείας με την εφαρμογή της στο φάσμα του Αυτισμού. Το ζήτημα που μελετάται είναι ο βαθμός βελτίωσης των παιδιών με Δ.Α.Φ. στους τομείς που παρουσιάζουν αδυναμίες μέσω της μουσικής. Αναλύοντας τον εγκέφαλο, τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των παιδιών και διάφορες μουσικοθεραπευτικές παρεμβάσεις στις επιμέρους ενότητες, καταλήγουμε στο συμπέρασμα πως η μουσικοθεραπεία συμβάλει στην εξωτερίκευση των συναισθημάτων των παιδιών. Εν συνεχεία, προβάλλεται ένα καινούριο ερευνητικό ερώτημα σχετικά με τις καινούριες τεχνολογίες, τη χρησιμοποίηση των ρομπότ τα οποία χορεύουν συνοδευόμενα ηχητικής υπόκρουσης και με το πόσο μπορούν να επιδράσουν στη συγκέντρωση των παιδιών με Δ.Α.Φ. Τέλος, αναφέρεται μια έρευνα παρέμβασης σε 6 παιδιά τυπικής ανάπτυξης και φάσματος του αυτισμού, όπου αποδεικνύεται ότι δεν υπάρχει ανταπόκριση από όλα τα παιδιά σε μια μουσικοθεραπευτική συνεδρία, και σε αυτό παίζει ρόλο και η προσωπικότητα του εκάστοτε παιδιού. | el |
dc.format.extent | 59 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.publisher | Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.) | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el | * |
dc.subject | Διαταραχή Φάσματος Αυτισμού | el |
dc.subject | Μουσική | el |
dc.subject | Μουσικοθεραπεία | el |
dc.subject | Γνωσιακές λειτουργίες | el |
dc.title | Η συμβολή της μουσικοθεραπείας σε παιδιά με αυτισμό | el |
dc.title.alternative | The contribution of music therapy to children with autism | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Panopoulos, Vasileios | |
dc.contributor.committee | PILIOURAS, PANAGIOTIS | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιας | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Βιοϊατρικών Επιστημών | el |
dc.contributor.master | Παιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων | el |
dc.description.abstracttranslated | Music is the most widespread form of communication between peoples and has been characterized as a common language. Its effect on children with autism spectrum dis-orders is enormous and is a method of expressing various emotions. Primarily, in this work the main part of it contains the analysis of Autism Spectrum Disorders (ADF), the Properties of Music, Music Therapy as Occupation and Music Therapy with its applica-tion in the Autism spectrum. The issue under study is the degree of improvement of children with ASD. in areas that present weaknesses through music. Analyzing the brain, the special characteristics of children and various music therapy interventions in the individual sections, we conclude that music therapy contributes to the externalization of children's emotions. Then, a new research question is raised about the new technologies, the use of robots that dance to a background sound and how much they affect the concentration of children with ASD. Finally, an intervention study is reported in 6 children of normal development and autism spectrum, where it is revealed that there is no response from all children in a music therapy session, and in this the per-sonality of each child also plays a role. | el |