Show simple item record

Διερεύνηση Προσδοκιών και Ικανοποίησης των Καταναλωτών στην Αγορά του Οίνου

dc.contributor.advisorΚαλδής, Παναγιώτης
dc.contributor.authorΠαρασκευά, Γεωργία
dc.date.accessioned2021-03-09T16:06:29Z
dc.date.available2021-03-09T16:06:29Z
dc.date.issued2021-02-25
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/326
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-177
dc.description.abstractΟ οίνος είναι ένα προϊόν με μακραίωνη ιστορία στον ελληνικό χώρο. Είναι ένα προϊόν ευφραντικό και διεγερτικό που αν καταναλωθεί με μέτρο έχει θετικές επιδράσεις στην ανθρώπινη υγεία. Η ικανοποίηση είναι μία λέξη που χαρακτηρίζει έναν καταναλωτή όταν η πραγματικότητα έχει προσεγγίσει τις προσδοκίες που ο ίδιος είχε δημιουργήσει. Είναι μία έννοια που εξαρτάται από πολλούς παράγοντες και ο χώρος του κρασιού, με τη βοήθεια του marketing καλείται να προσδιορίσει. Η βιομηχανία και η αγορά του οίνου έχουν αποκτήσει ένα παγκόσμιο χαρακτήρα, με έντονη ανταγωνιστικότητα. Κάθε οινολογική επιχείρηση, λοιπόν, για να επιβιώσει καλείται να μελετήσει τις συνθήκες και τους παράγοντες που ικανοποιούν τον πελάτη-καταναλωτή. Στην παρούσα εργασία πραγματοποιήθηκε ερευνητική εργασία σε φοιτητές με στόχο τον προσδιορισμό των παραγόντων που διαμορφώνουν τον ικανοποιημένο πελάτη. Το συμπέρασμα ήταν ότι οι καταναλωτές-φοιτητές την τάση να προτιμούν τα ημίγλυκα, ήρεμα, χαμηλής οξύτητας και στυφότητας κρασιά από ελληνικές ποικιλίες. Η ετικέτα, η επωνυμία, το υλικό κατασκευής του πώματος, η τιμή και οι πιθανές εκπτώσεις συμβάλουν στην επιλογή τους. Ο κύριος λόγος που καταναλώνουν κρασί είναι γιατί τους προσφέρει απόλαυση. Είναι διατεθειμένοι να επαναλάβουν μία αγορά που τους ικανοποίησε. Η αγορά του προϊόντος γίνεται κυρίως από κάβες ή super market. Η διαφήμιση του οίνου θεωρείται ανεπαρκής.el
dc.format.extent80el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΚρασίel
dc.subjectΑγορά οίνουel
dc.subjectWine marketel
dc.titleΔιερεύνηση Προσδοκιών και Ικανοποίησης των Καταναλωτών στην Αγορά του Οίνουel
dc.title.alternativeInvestigation of Consumer Expectations and Satisfaction in the Wine Marketel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΜπανίλας, Γεώργιος
dc.contributor.committeeKorkas, Elias
dc.contributor.facultyΣχολή Επιστημών Τροφίμωνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Επιστημών Οίνου, Αμπέλου και Ποτώνel
dc.description.abstracttranslatedWine is a product with a long history in Greece. It is a refreshing and stimulating product that if consumed in moderation has positive effects on human health. Satisfaction is a word that characterizes a consumer when reality has approached the expectations he had created. It is a concept that depends on many factors and the area of wine, with the help of marketing is called to identify. The wine industry and market have acquired a global character, with strong competitiveness. Every oenological company, therefore, to survive is called to study the conditions and factors that satisfy the customer-consumer. In the present work, research was conducted on students to identify the factors that shape the satisfied customer. The conclusion was that consumers-students tend to prefer semi-sweet, calm, low acidity and astringency wines from Greek varieties. The label, the brand, the construction material of the cap, the price and the possible discounts contribute to their choice. The main reason they consume wine is that it offers them enjoyment. They are willing to repeat a purchase that satisfied them. The purchase of the product is mainly supplied from wineries or supermarkets. Advertising is considered inadequate and not enough to promote the product.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές