dc.contributor.advisor | Μπουρής, Ιωάννης | |
dc.contributor.author | Αλεξίου, Θωμάς | |
dc.date.accessioned | 2022-11-02T08:36:08Z | |
dc.date.available | 2022-11-02T08:36:08Z | |
dc.date.issued | 2022-09-23 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/3281 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-3121 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα εργασία μελετά την εξέλιξη της οργανωσιακής μάθησης και της εξέλιξης των οργανισμών μάθησης. Μέσα από την κατανόηση των οργανισμών μάθησης ως ενός οργανισμού, θα καταστεί ευκολότερη η κατανόηση του τρόπου με τον οποίο μπορεί να αλληλοεπιδράσει ένας οργανισμός με τα μέλη του με τη διαδικασία της μάθησης. Μέσα από την ανάλυση των θεωριών και
της ιδεολογίας του Τεϊλορισμού, θα εξαχθούν χρήσιμα συμπεράσματα για την κατανόηση των οργανισμών μάθησης και της εξέλιξής τους μέσα στο χρόνο. | el |
dc.format.extent | 106 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el | * |
dc.subject | Οργανωσιακή μάθηση | el |
dc.subject | Οργανισμοί μάθησης | el |
dc.subject | Τεϊλορισμός | el |
dc.subject | Taylorism | el |
dc.title | Από τον Τεϊλορισμό (Taylorism) στον οργανισμό μάθησης: μια διαχρονική θεώρηση της οργανωσιακής μάθησης | el |
dc.title.alternative | From Taylorism to learning organization: A longitudinal perspective on organizational learning | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Σαχινίδης, Αλέξανδρος | |
dc.contributor.committee | Κομισόπουλος, Φαίδων | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων | el |
dc.contributor.master | Διοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA) | el |
dc.description.abstracttranslated | This paper studies the evolution of organizational learning and the evolution of learning organizations. By understanding learning organizations as an organization, it will become easier to understand how an organization can interact with its members through the process of learning. Through the analysis of Taylorism's theories and ideology, useful conclusions will be drawn for the
understanding of learning organizations and their evolution over time. | el |