Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η ΔΕΠ-Υ στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση – Βασικοί τρόποι διαχείρισης. Μια βιβλιογραφική ανασκόπηση

dc.contributor.advisorΔελή, Ερμιόνη
dc.contributor.authorΛαμπράκης, Αντώνιος
dc.date.accessioned2022-11-04T07:44:24Z
dc.date.available2022-11-04T07:44:24Z
dc.date.issued2022-10-06
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/3315
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-3155
dc.description.abstractΤα τελευταία χρόνια η διερεύνηση της ΔΕΠ-Υ και των προβλημάτων που προκύπτουν εξαιτίας της διαταραχής, ιδιαίτερα στο σχολικό και το οικογενειακό περιβάλλον, εμφανίζεται σε μεγάλο αριθμό ερευνών. Ωστόσο μετά από σχετική επισκόπηση της βιβλιογραφίας παρατηρείται έλλειψη σε σχέση με τη διερεύνηση των απόψεων, των αντιλήψεων και των γνώσεων των εκπαιδευτικών και των γονέων γύρω από το συγκεκριμένο θέμα. Σκοπός της συγκεκριμένης μελέτης είναι να παρουσιάσει τις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών γύρω από τις επιπτώσεις της διαταραχής, τις στρατηγικές που χρησιμοποιούν οι εκπαιδευτικοί για να αντιμετωπίσουν τη διαταραχή καθώς και τις αντιλήψεις των γονέων. Παρά το γεγονός ότι οι εκπαιδευτικοί έρχονται συχνότερα σε επαφή με περιστατικά ΔΕΠ-Υ, εμφανίζουν αρνητικές αντιλήψεις σχετικά με τις ικανότητες των μαθητών που παρουσιάζουν την διαταραχή, ελαφρά πιο θετικές από αυτές του γενικού πληθυσμού, εκτός εάν έχουν λάβει ειδική εκπαίδευση και επιμόρφωση στον τομέα. Η επιμόρφωση των γονέων και των εκπαιδευτικών είναι απαραίτητη προκειμένου να αποφεύγονται φαινόμενα στιγματισμού των μαθητών που παρουσιάζουν την συγκεκριμένη διαταραχή.el
dc.format.extent81el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΔΕΠ-Υ, εκπαιδευτικοί, γονείς, παρέμβασηel
dc.subjectΔΕΠ-Υel
dc.subjectΕκπαιδευτικοίel
dc.subjectΓονείςel
dc.subjectΠαρέμβασηel
dc.titleΗ ΔΕΠ-Υ στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση – Βασικοί τρόποι διαχείρισης. Μια βιβλιογραφική ανασκόπησηel
dc.title.alternativeADHD in primary education – Basic ways of management. A bibliographic reviewel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΚασιμάτη, Αικατερίνη
dc.contributor.facultyΣχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιαςel
dc.contributor.departmentΤμήμα Βιοϊατρικών Επιστημώνel
dc.contributor.masterΠαιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεωνel
dc.description.abstracttranslatedIn recent years, the investigation of ADHD and the problems that arise due to the disorder, especially in the school and family environment, appears in a large number of investigations. However, after a relevant review of the literature, a lack is observed in relation to the investigation of the opinions, perceptions and knowledge of teachers and parents around the specific subject. The purpose of this study is to present the teachers' perceptions about the effects of the disorder, the strategies used by the teachers to deal with the disorder as well as the parents' perceptions. Despite the fact that teachers are more often in contact with cases of ADHD, they show negative perceptions regarding the abilities of students with the disorder, slightly more positive than those of the general population, unless they have received special education and training in the field. The training of parents and teachers is necessary in order to avoid phenomena of stigmatization of students who present this disorder.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές