Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ο μετασχηματισμός του τραπεζικού marketing στην ψηφιακή εποχή. Απόψεις πελατών της Τράπεζας Πειραιώς για το ψηφιακό κατάστημα ebranch

dc.contributor.advisorΚάβουρα, Ανδρονίκη
dc.contributor.authorΘεοδώρου, Θεοδώρα
dc.date.accessioned2022-12-19T10:26:44Z
dc.date.available2022-12-19T10:26:44Z
dc.date.issued2022-12-16
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/3515
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-3355
dc.description.abstractΑντικείμενο της παρούσας εργασίας αποτελεί το τραπεζικό μάρκετινγκ και ο ψηφιακός μετασχηματισμός των τραπεζών. Το τραπεζικό μάρκετινγκ όπως και κάθε άλλη πτυχή του μάρκετινγκ, σε οποιοδήποτε πλαίσιο, αναφέρεται στην ικανοποίηση της ανάγκης των πελατών του οργανισμού. Το βασικό βήμα περιλαμβάνει τον προσδιορισμό των αναγκών των πελατών και την ανάπτυξη προϊόντων ανάλογα με τις ανάγκες τους ή την τροποποίηση των υφιστάμενων προϊόντων. Απαιτεί επίσης την ανάγκη πρόβλεψης των αναγκών των πελατών στο μέλλον και την ανάπτυξη των κατάλληλων προϊόντων προς ικανοποίηση των απαιτήσεών τους (Ogbadu & Abdullahi, 2013). Ο ψηφιακός μετασχηματισμός προσδιορίζεται ως η διαδικασία που αποσκοπεί στη βελτίωση μιας μονάδας και επιφέρει ουσιαστικές αλλαγές στη δομή της μέσω της αξιοποίησης των τεχνολογιών επικοινωνίας και πληροφοριών και της συνδεσιμότητας. O ψηφιακός μετασχηματισμός του τραπεζικού τομέα εμπεριέχει ένα σύνολο συνιστωσών, όπως ψηφιοποίηση εγγράφων, ηλεκτρονική υπογραφή συναλλαγών, ηλεκτρονική μάθηση, τηλεδιάσκεψη, διαδικτυακές πλατφόρμες συναλλαγών, ψηφιακά καταστήματα, ηλεκτρονικές δηλώσεις και συναλλαγές μέσω εφαρμογών κινητής τηλεφωνίας. Οι τραπεζικοί πελάτες χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο τις ψηφιακές τεχνολογίες και αναδύονται όλο και περισσότεροι, νέοι τύποι λύσεων σε αυτόν τον τομέα (Kitsios, Giatsidis, & Kamariotou, 2021).el
dc.format.extent101el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjecte-branchel
dc.subjectΨηφιακός μετασχηματισμόςel
dc.subjectΤράπεζα Πειραιώςel
dc.subjectΤραπεζικό μάρκετινγκel
dc.titleΟ μετασχηματισμός του τραπεζικού marketing στην ψηφιακή εποχή. Απόψεις πελατών της Τράπεζας Πειραιώς για το ψηφιακό κατάστημα ebranchel
dc.title.alternativeThe transformation of banking marketing in the digital age. Piraeus Bank's customer views on the e-branchel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeRizomyliotis, Ioannis
dc.contributor.committeeΚαλλιβωκάς, Δημήτριος
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔιοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA)el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές