Search
Now showing items 1-7 of 7
Η πολιτιστική επικοινωνιακή πολιτική των θεματικών μουσείων και η συμβολή τους στην ανάπτυξη της τοπικής κοινωνίας. Μελέτη περίπτωσης: «Το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Μετεώρων και Μουσείο Μανιταριών»
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-07-12)
Τα Θεματικά Μουσεία παρουσιάζουν συλλογές με ένα συγκεκριμένο «θέμα» εξειδικευμένου
ενδιαφέροντος. Η παρουσίαση των συλλογών γίνεται με τρόπο πρωτότυπο και ευχάριστο, οι
οποίες λειτουργούν για το κοινό σαν πυρήνας ...
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην υπηρεσία προώθησης της ψηφιακής παρουσίας των σύγχρονων ελληνικών μουσείων στην εποχή του COVID-19
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-09-29)
Η παγκόσμια κανονικότητα τροποποιείται συνεχώς με σταθερή πορεία. Ωστόσο τα έτη 2020 και 2021 σημαδεύονται από την παγκόσμια πανδημία, που ακούει στο όνομα COVID- 19. Στο πλαίσιο αυτό, νέοι περιορισμοί και αναγκαίες λύσεις ...
Ανάπτυξη στρατηγικής και εφαρμογών προώθησης του Τμήματος Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02-22)
Παρά την εξάπλωση και την ολοένα και αυξανόμενη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης,
ως ένα δυνατό εργαλείο προώθησης τόσο υπηρεσιών όσο και προϊόντων, σε πολλούς και
διαφορετικούς τομείς της καθημερινότητας, τα ...
Αξιοποίηση αναλυτικών ιστού για την κατανόηση της στρατηγικής των εταιρειών ανάπτυξης πολιτικών εκστρατειών: Μελέτες περίπτωσης από πλατφόρμες κοινωνικών δικτύων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07-10)
Σκοπός και Πλαίσιο: Τα τελευταία χρόνια, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κυριαρχούν στη δημόσια σφαίρα και στη πολιτική επικοινωνία, ενώ οι πολιτικές εκστρατείες που βασίζονται στα δεδομένα που προέρχονται από αυτά αποτελούν ...
Μουσεία και κοινωνικά δίκτυα: επικοινωνιακές πολιτικές μουσείων μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-02-24)
Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως σκοπό να αναλύσει τις πρακτικές διάχυσης της πληροφορίας
και προώθησης, τις οποίες ακολουθούν τα ξένα και ελληνικά μουσεία στα κοινωνικά δίκτυα, σε σχέση
με τις διεθνείς πρακτικές και ...
Επικοινωνία και προσαρμογή των μουσείων στην εποχή της πανδημίας. Μελέτη περίπτωσης: οι πρακτικές του Μουσείου της Ακρόπολης.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-15)
Αυτή η εργασία εξετάζει τις επικοινωνιακές στρατηγικές που υιοθέτησαν οι
πολιτιστικοί φορείς σε διάφορα μέρη του κόσμου κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19. Ερευνά τον τρόπο με τον οποίο τα μουσεία προσαρμόστηκαν στη ...
Αναλυτική κοινωνικών δικτύων για ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες. Η περίπτωση αξιοποίησης του Instagram
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-15)
Οι Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι του σύγχρονου ερευνητικού κόσμου, αξιοποιώντας τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης ως δίαυλο επικοινωνίας και ως μέσο προώθησης. Μέσω των κοινωνικών δικτύων οι ...