Εμφάνιση απλής εγγραφής

Καλές πρακτικές στην συμπεριληπτική εκπαίδευση για τη βιωματική και προσωποποιημένη μάθηση των ατόμων με αναπηρία μέσω των τεχνών.

dc.contributor.advisorΔελή, Ερμιόνη
dc.contributor.advisorΠαναγιωτακοπούλου, Ιωάννα - Σταματίνα
dc.contributor.authorΤελεκφάλβι, Γκαμπριέλα
dc.date.accessioned2023-02-23T11:24:16Z
dc.date.available2023-02-23T11:24:16Z
dc.date.issued2023-02-17
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/3729
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-3569
dc.description.abstractΣτην παρούσα διπλωματική εργασίας γίνεται παράθεση των καλών πρακτικών στη συμπεριληπτική εκπαίδευση για τη βιωματική και προσωποποιημένη μάθηση των Ατόμων με Αναπηρία μέσω των τεχνών. Συγκεκριμένα, αναφέρονται τα οφέλη της Δραματοθερατοπείας, της Μουσικοκινητικής Αγωγής, της Χοροθεραπείας, και του Θεάτρου του Καταπιεσμένου στη τυπική, άτυπη και μη τυπική εκπαίδευση Ατόμων με Αναπηρία αλλά και στον αντίκτυπο που έχουν οι τέχνες στη ψυχική τους υγεία. Τα παραπάνω οφέλη λειτούργησαν ως κατευθυντήριες στο ερευνητικό πρόγραμμα «EnvironMental Adaptation» το οποίο μελέτησε τον αντίκτυπο της κλιματικής αλλαγής στην υγεία, τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής σε συγκεκριμένες ομάδες, τις αντιλήψεις των ανθρώπων για την κλιματική αλλαγή, αλλά και την ανάγκη εκπαίδευσης και ευαισθητοποίησης των ανθρώπων για τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής. Η λύση του παραπάνω προβλήματος δόθηκε μέσα από το παράδειγμα της δημιουργίας και υλοποίησης του εκπαιδευτικού επιτραπέζιου παιχνιδιού «EnvironMental Adaptation» της συγγραφέα της παρούσας διπλωματικής εργασίας, Γκαμπριέλα Τελεκφάλβι, σε διαφορετικές ομάδες στόχου με επίκεντρο τους εκπαιδευτές και εκπαιδευ-τικούς αλλά και τα άτομα με ψυχικές παθήσεις. Τέλος, κρίνεται πολύ σημαντική η καινοτομία του «EnvironMental Adaptation» σε διάφορες ομάδες στόχου, καθώς είναι ένα εκπαιδευτικό επιτραπέζιο παιχνίδι το οποίο μπορεί να προσαρμοστεί για να θίξει ακόμα περισσότερα ζητήματα που προβληματίζει την κοινωνία μας, ανεξαρτήτου ικανοτήτων ή πλαισίων.el
dc.format.extent82el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΣυμπερίληψηel
dc.subjectΤυπική μάθησηel
dc.subjectΆτυπη μάθησηel
dc.subjectΒιωματική εκπαίδευσηel
dc.subjectΆτομα με αναπηρίαel
dc.subjectΤέχνηel
dc.subjectΕπιτραπέζιο παιχνίδιel
dc.subjectΨυχική υγείαel
dc.subjectΘεωρία πολλαπλής νοημοσύνης Howard Gardnerel
dc.titleΚαλές πρακτικές στην συμπεριληπτική εκπαίδευση για τη βιωματική και προσωποποιημένη μάθηση των ατόμων με αναπηρία μέσω των τεχνών.el
dc.title.alternativeGood practices in inclusive education for the experiential and equity centered learning of people with disability through the arts.el
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΔελή, Ερμιόνη
dc.contributor.committeeΠαναγιωτακοπούλου, Ιωάννα - Σταματίνα
dc.contributor.facultyΣχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιαςel
dc.contributor.departmentΤμήμα Βιοϊατρικών Επιστημώνel
dc.contributor.masterΠαιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεωνel
dc.description.abstracttranslatedThis thesis provides the best practices in inclusive education for the experiential and personalised learning of individuals with disability through the arts. These great practices are communicated by means of the arts. The benefits of Drama Therapy, Dance Therapy, Music and Movement Education, and Theatre of the Oppressed in the formal, informal, and non-formal education of Persons with Disability, as well as the arts' effect on their mental health, are examined in detail. These benefits served as guidelines for the «EnvironMental Adaptation» research project, which examined the effects of climate change on health, the effects of climate change on specific groups, people's perceptions of climate change, and the need to educate and raise awareness about the effects of climate change. Gabriela Telekfalvi, the author of this thesis, provided an example of a solution to the prob-lem presented previously by describing how she designed and distributed the educational board game «EnvironMental Adaptation» to a variety of target groups, with the primary emphasis being on trainers and educators as well as people with mental health problems. The application of the instructional board game «EnvironMental Adaptation» in a variety of target groups is deemed of the utmost importance. This is owing to the fact that the game can be altered to address even more societal problems, regardless of the player's ability or the environment in which it is played.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές