Πλοήγηση ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ & ΠΡΟΝΟΙΑΣ ανά Μεταπτυχιακό "Παιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων"
Αποτελέσματα 269-288 από 331
-
Στάσεις και αντιλήψεις καθηγητών Ειδικής Αγωγής της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης απέναντι σε καινοτόμους μεθόδους εκπαίδευσης: η περίπτωση της χρήσης ΤΠΕ και Εικαστικών Τεχνών στην ΕΑΕ.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)Εισαγωγή: Η βελτίωση τόσο της ποιότητας της εκπαιδευτικής διαδικασίας όσο και των αποτελεσμάτων της είναι το ζητούμενο σε παγκόσμιο επίπεδο. Πολύ περισσότερο όταν οι μαθητές/τριες είναι άτομα με ειδικές ανάγκες ή μαθησιακές ... -
Στάσεις και αντιλήψεις των εκπαιδευτικών και γονέων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για τη συνεκπαίδευση παιδιών με ειδικές μαθησιακές ανάγκες στη γενική τάξη
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02)Εισαγωγή: Οι στάσεις και οι αντιλήψεις τόσο των εκπαιδευτικών όσο και των γονέων σχετικά με τη συνεκπαίδευση μαθητών με αναπηρίες ή κοινωνικά προβλήματα στη γενική τάξη επηρεάζονται από αρκετούς παράγοντες. Σκοπός: Η ... -
Στάσεις και απόψεις εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για τη συμπεριληπτική εκπαίδευση παιδιών με Asperger στο γενικό σχολείο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)Τα εκπαιδευτικά ιδρύματα σήμερα, καλούνται να εκπαιδεύσουν τους μαθητές τους, σύμφωνα με τις νέες κοινωνικές αξίες. Η καθιέρωση του κοινωνικού μοντέλου περί αναπηρίας άνοιξε το δρόμο για την εφαρμογή και την καθιέρωση της ... -
Στάσεις και απόψεις παιδαγωγών προσχολικής ηλικίας για τη διδασκαλία των μαθηματικών εννοιών μέσω της βιωματικής μάθησης στον παιδικό σταθμό σε παιδιά ηλικίας 3 - 4 ετών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-07)Περίληψη Εισαγωγή: Τα μαθηματικά θεωρούνται ένα σημαντικό διδακτικό αντικείμενο, αφού η μαθηματική γνώση έχει διαφανεί ότι αποτελεί για τα παιδιά παράγοντα εξέλιξης, ανάπτυξης και επιτυχίας τόσο για τη σχολική όσο και ... -
Στάσεις της Σχολικής Ηγεσίας και των Εκπαιδευτικών στη Συμπεριληπτική Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)Στην παρούσα εργασία γίνεται μια προσπάθεια προσέγγισης της έννοιας της Συμπερίληψης στην Εκπαίδευση (Inclusive Education), μιας έννοιας δύσκολης να συνοψιστεί σε έναν μόνο ορισμό. Ο αυξανόμενος αριθμός μαθητών με ... -
Στερεότυπα φύλου στην πρώιμη παιδική ηλικία. Διερευνώντας έμφυλες αναπαραστάσεις σε χαρακτήρες ζώων στις εικονογραφήσεις των παιδικών βιβλίων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07)Εισαγωγή: Στο θεωρητικό μέρος της παρούσας εργασίας γίνεται μια βιβλιογραφική ανασκόπηση ως προς το κοινωνικό φύλο, την ανάπτυξη της ταυτότητας φύλου στα παιδιά, τον τρόπο με τον οποίο σχολείο και οικογένεια διαμορφώνουν ... -
Σύγχρονες εξελίξεις των παιδιών με ΔΕΠ-Υ και Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-07)Στην παρούσα διπλωματική εργασία γίνεται αναφορά στον ορισμό της Διαταραχής Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠ-Υ) καθώς και των πρωτογενών χαρακτηριστικών της. Αναλύεται η έννοια της ΔΕΠ-Υ σε όλα τα στάδια ... -
Σύγχρονες θεωρίες για το μικρό παιδί, 0-6 μηνών. Μια βιβλιογραφική έρευνα.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)Εισαγωγή: Σε μια περίοδο συνεχής και ταχείας ανάπτυξης της πληροφορίας και της τεχνολογίας ο κάθε παιδαγωγός και ειδικά του μικρού παιδιού ηλικίας από μηδέν έως έξι μηνών οφείλει να διερευνά και να αναστοχάζεται στα πλαίσια ... -
Σύγχρονες θεωρίες και έρευνες για τη διαμόρφωση του χώρου του νηπιαγωγείου και η συσχέτισή τους με την ανάπτυξη του νηπίου.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-10-06)Εισαγωγή: Στην παρούσα εργασία εξετάζεται η σχέση της διαμόρφωσης του εσωτερικού και του εξωτερικού χώρου του νηπιαγωγείου στη γνωστική, κοινωνική και στη συναισθηματική ανάπτυξη των νηπίων. Σκοπός: Ο σκοπός είναι η ... -
Σύγχρονες παιδαγωγικές προσεγγίσεις για τη διδασκαλία της μουσικής στη σχολική τάξη. Απόψεις διερεύνησης των Παιδαγωγών προσχολικής ηλικίας αναφορικά με τις μουσικοπαιδαγωγικές πρακτικές.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-18)Περίληψη Εισαγωγή-Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται τις σύγχρονες παιδαγωγικές πρακτικές για τη διδασκαλία της μουσικής στη σχολική τάξη. Θα παρουσιαστεί μία έρευνα που σκοπό έχει να διερευνήσει τις απόψεις ... -
Σύνδρομο Asperger, μία ιδιαίτερη μορφή αυτισμού. Πώς επηρεάζει τις σχολικές επιδόσεις και τις μαθηματικές δεξιότητες του ατόμου.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)Το Σύνδρομο Asperger είναι μία διαταραχή που επιφέρει ανωμαλίες κυρίως στις κοινωνικές συναλλαγές του ατόμου. Είναι μία από τις διαταραχές που βρίσκονται υπό τη σκέπη της ομπρέλας του αυτιστικού φάσματος χωρίς περαιτέρω ... -
Σύνδρομο Williams-Beuren: Μελέτη Περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)Εισαγωγή: Το θέμα που πραγματεύεται η παρούσα θεωρητική και ερευνητική διατριβή είναι το «Σύνδρομο Williams-Beuren». Περιγράφονται ορισμένα ιατρικά, φυσιογνωμικά και γνωστικά χαρακτηριστικά που διαθέτουν τα άτομα αυτού του ... -
Σύνδρομο Διπολικής Διαταραχής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-10)Στην παρούσα εργασία γίνεται μία προσπάθεια ανασκόπησης και διερεύνησης του Συνδρόμου της Διπολικής Διαταραχής (ΔΔ). Στόχος της όλης προσπάθειας είναι να γίνουν γνωστά ευρήματα και μελέτες που έχουν απασχολήσει την ... -
Συμβολή των σχολείων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας γενικής εκπαίδευσης στην ανάπτυξη μαθητών με διαταραχή αυτιστικού φάσματος: Στάσεις και αντιλήψεις εκπαιδευτικών, προσόντα και ελλείψεις στο προσωπικό ειδικής αγωγής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-10-02)Εισαγωγή: Οι διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές αποτελούν μια ομάδα νευροψυχιατρικών διαταραχών που χαρακτηρίζονται από καθυστερήσεις και αποκλίσεις στην κοινωνική, επικοινωνιακή και γνωστική ανάπτυξη. Η αυτιστική διαταραχή ... -
Συμβουλευτική των εφήβων από την οπτική του εκπαιδευτικού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-17)Η παρούσα εργασία αφορά στη συμβουλευτική διαδικασία, όπως πραγματοποιείται από τον εκπαιδευτικό προς τους έφηβους μαθητές. Αρχικά, με στόχο να γίνει κατανοητή η περίοδος της εφηβείας, επισημαίνονται βασικά χαρακτηριστικά ... -
Συμβουλευτική ψυχολογία: Ο ρόλος της σε περίοδο πανδημίας στο πλαίσιο της Προσχολικής αγωγής.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-17)Σήμερα, ένεκα της πανδημίας COVID-19, η ψυχική ευεξία πάρα πολλών ανθρώπων επηρεάστηκε ή/και επηρεάζεται με ένα τρόπο, είτε ως απόρροια της ανησυχίας για μόλυνση, είτε από το άγχος που προξενείται τόσο από μέτρα όπως ο ... -
Συμπερίληψη και Διαφοροποιημένη Διδασκαλία στα πλαίσια των Τμημάτων Ένταξης και Παράλληλης Στήριξης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)Εισαγωγή: Η έννοια της συμπερίληψης στοχεύει στην ενίσχυση της συμμετοχής και της μάθησης όλων των μαθητών, ενώ οι εκπαιδευτικοί πρέπει να είναι επαρκώς εκπαιδευμένοι και υποστηρικτικοί για να ανταποκριθούν στις ανάγκες ... -
Συμπερίληψη και Καλλιέργεια της Διαπολιτισμικής Επικοινωνίας Μέσα από την Παιδική Λογοτεχνία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-08-29)Εισαγωγή: Η παιδική λογοτεχνία, όποια μορφή και αν έχει, συνιστά ένα σημαντικό μέσο για την ενίσχυση και την προώθηση της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης. Η παιδική λογοτε-χνία, είτε μέσω παιδικών βιβλίων και παραμυθιών, είτε ... -
Συμπερίληψη μαθητών με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος στο γενικό σχολείο. Απόψεις και αντιλήψεις εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Νομού Αττικής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-16)Εισαγωγή: Με τον όρο συμπεριληπτική εκπαίδευση αναφερόμαστε στην εκπαίδευση κατά την οποία όλοι οι μαθητές είναι παρόντες, συμμετέχουν και μαθαίνουν. Συμπεριληπτική εκπαίδευση σημαίνει πως όλοι οι μαθητές θα μπορούν να ... -
Συμπερίληψη παιδιών με αυτισμό (ΔΑΦ) σε τάξη 2 έως 4 χρονών (προσχολική ηλικία)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)Εισαγωγή: Η προσχολική ηλικία είναι κρίσιμη για την ανάπτυξη του παιδιού και η παρου-σία διαταραχών ανάπτυξης συχνά επηρεάζει την κοινωνικό - συναισθηματική τους εξέλιξη και την ικανότητα αλληλεπίδρασης με τους άλλους. Η ...