Πλοήγηση ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΓΕΙΑΣ & ΠΡΟΝΟΙΑΣ ανά Μεταπτυχιακό "Παιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων"
Αποτελέσματα 270-289 από 317
-
Σύνδρομο Williams-Beuren: Μελέτη Περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)Εισαγωγή: Το θέμα που πραγματεύεται η παρούσα θεωρητική και ερευνητική διατριβή είναι το «Σύνδρομο Williams-Beuren». Περιγράφονται ορισμένα ιατρικά, φυσιογνωμικά και γνωστικά χαρακτηριστικά που διαθέτουν τα άτομα αυτού του ... -
Σύνδρομο Διπολικής Διαταραχής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-10)Στην παρούσα εργασία γίνεται μία προσπάθεια ανασκόπησης και διερεύνησης του Συνδρόμου της Διπολικής Διαταραχής (ΔΔ). Στόχος της όλης προσπάθειας είναι να γίνουν γνωστά ευρήματα και μελέτες που έχουν απασχολήσει την ... -
Συμβολή των σχολείων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας γενικής εκπαίδευσης στην ανάπτυξη μαθητών με διαταραχή αυτιστικού φάσματος: Στάσεις και αντιλήψεις εκπαιδευτικών, προσόντα και ελλείψεις στο προσωπικό ειδικής αγωγής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-10-02)Εισαγωγή: Οι διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχές αποτελούν μια ομάδα νευροψυχιατρικών διαταραχών που χαρακτηρίζονται από καθυστερήσεις και αποκλίσεις στην κοινωνική, επικοινωνιακή και γνωστική ανάπτυξη. Η αυτιστική διαταραχή ... -
Συμβουλευτική ψυχολογία: Ο ρόλος της σε περίοδο πανδημίας στο πλαίσιο της Προσχολικής αγωγής.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-17)Σήμερα, ένεκα της πανδημίας COVID-19, η ψυχική ευεξία πάρα πολλών ανθρώπων επηρεάστηκε ή/και επηρεάζεται με ένα τρόπο, είτε ως απόρροια της ανησυχίας για μόλυνση, είτε από το άγχος που προξενείται τόσο από μέτρα όπως ο ... -
Συμπερίληψη μαθητών με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος στο γενικό σχολείο. Απόψεις και αντιλήψεις εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του Νομού Αττικής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-16)Εισαγωγή: Με τον όρο συμπεριληπτική εκπαίδευση αναφερόμαστε στην εκπαίδευση κατά την οποία όλοι οι μαθητές είναι παρόντες, συμμετέχουν και μαθαίνουν. Συμπεριληπτική εκπαίδευση σημαίνει πως όλοι οι μαθητές θα μπορούν να ... -
Συμπερίληψη των παιδιών με αναπηρία στο γενικό σχολείο: προϋποθέσεις πραγμάτωσης ενός σχολείου για όλους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-16)Στην παρούσα βιβλιογραφική ανασκόπηση διερευνώνται οι έννοιες της ειδικής αγωγής, της αναπηρίας, της ένταξης και της συμπερίληψης. Έννοιες οι οποίες δεν είναι απόλυτα σαφείς και ξεκάθαρες για όλα τα εκπαιδευτικά συστήματα ... -
Συμπεριληπτική εκπαίδευση & διαφοροποιημένη διδασκαλία: Βασικές αρχές και πρακτικές
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-09) -
Συμπεριληπτική Εκπαίδευση στις Φυσικές Επιστήμες μέσω της Τέχνης και της Τεχνολογίας - STEAM
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)Η παρούσα ανασκόπηση στοχεύει να εμβαθύνει στη δυναμική της ενσωμάτωσης της τέχνης και της τεχνολογίας στην εκπαίδευση των Φυσικών Επιστημών στο Γυμνάσιο, εστιάζοντας στις συμπεριληπτικές αρχές της παιδαγωγικής STEAM ... -
Συναισθηματικές και Συμπεριφορικές διαταραχές στα παιδιά: Η μελέτη του οικογενειακού περιβάλλοντος ως επιβαρυντικός παράγοντας στην εκδήλωση και συντήρησή τους
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)Πρόκειται για μια βιβλιογραφική ανασκόπηση της μελέτης του οικογενειακού περιβάλλοντος, ως παράγοντα κινδύνου για την εκδήλωση και συντήρηση συναισθηματικών και συμπεριφορικών διαταραχών στα παιδιά, στο πλαίσιο της ... -
Συνεργασία, δημιουργικότητα και καινοτομία στην προσχολική εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-10)Εισαγωγή: Η καινοτομία, η δημιουργικότητα και η συνεργασία στην προσχολική εκπαίδευση αποτελούν σημαντικούς παράγοντες στη διαμόρφωση των εκπαιδευτικών εμπειριών των παιδιών. Σκοπός: Με την ανασκόπηση των συγκεκριμένων ... -
Συστηματική ανασκόπηση: Τα διαγνωστικά εργαλεία αξιολόγησης των εμβοών στην παιδική ηλικία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-02-17)Πλαίσιο: Οι εμβοές προσδιορίζονται ως κλινικό σύμπτωμα το οποίο εμφανίζεται αναλογικά το ίδιο σε παιδιά και ενήλικες. Η διερεύνηση, ωστόσο, του πεδίου σε παιδιατρικές ομάδες παρουσιάζει σημαντικές ελλείψεις, ιδιαιτέρως, ... -
Σχέση μαθησιακών και συναισθηματικών δυσκολιών. Απόψεις εκπαιδευτικών Α/θμιας εκπαίδευσης.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-16)Εισαγωγή: Στο σύνθετο τοπίο της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, η δυναμική σχέση μεταξύ μαθησιακών και συναισθηματικών δυσκολιών επηρεάζει βαθιά το ακαδημαϊκό ταξίδι των μαθητών. Οι δάσκαλοι της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, ως ... -
Σχεδιάζοντας εκπαιδευτικά σενάρια για τη διδασκαλία των μαθηματικών στην προσχολική ηλικία με τη χρήση του bee-bot
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)Εισαγωγή: Η εκπαιδευτική ρομποτική έχει κάνει την εμφάνισή της τα τελευταία χρόνια στο πεδίο της εκπαίδευσης, δημιουργώντας νέα πλαίσια μάθησης και διδασκαλίας για μαθητές και εκπαιδευτικούς. Η διδασκαλία των μαθημάτων ... -
Σχεδιάζοντας εκπαιδευτικά σενάρια για τη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στο νηπιαγωγείο με τη χρήση των νέων τεχνολογιών και αξιοποιώντας τη διερευνητική μάθηση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-07-16)Στην παρούσα εργασία επιχειρείται μέσα από την βιβλιογραφική ανασκόπηση να προσεγγιστεί ο τρόπος με τον οποίο σχεδιάζονται τα εκπαιδευτικά σενάρια από τους/τις νηπιαγωγούς και αντλούν τα θέματα τους από την μαθησιακή περιοχή ... -
Σχεδιασμός εκπαιδευτικού προγράμματος για την συνεκπαίδευση παιδιών με αυτισμό στην προσχολική αγωγή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-07-08)Εισαγωγή: Η συμπερίληψη των παιδιών προσχολικής Εκπαίδευσης με ΔΑΦ είναι αρκετά πολύπλοκη διαδικασία και απαιτεί τη συμβολή ενός συνονθυλεύματος παραγόντων. Ειδικότερα, επρόκειτο για μια διαδικασία η οποία στην επιτυχή ... -
Σχεδιασμός Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων στο Μουσείο για Παιδιά Προσχολικής Ηλικίας: μία βιβλιογραφική ανασκόπηση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-16)Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται κλιμάκωση του ενδιαφέροντος για θέματα που αφορούν στα μουσεία. Η παρούσα διπλωματική εργασία εστιάζει στην ανάπτυξη μουσειοπαιδαγωγικών προγραμμάτων για παιδιά πρώιμης παιδικής ηλικίας, ... -
Σχεδιασμός και Eφαρμογή πιλοτικού προγράμματος αυτορύθμισης σε μαθητή με διαταραχή αυτιστικού φάσματος στα πλαίσια της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-17)Εισαγωγή: Η παρούσα πιλοτική μελέτη, διερευνά την αποτελεσματικότητα της εφαρμογής ενός πρωτοκόλλου αυτορύθμισης, σε μαθητή με Αυτισμό Υψηλής Λειτουργικότητας και στοιχεία Διαταραχής Ελλειμματικής Προσοχής και ... -
Σχηματοποίηση και συσχέτιση των θεωριών της διδασκαλίας της σκέψης και της κριτικής σκέψης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-17)Εισαγωγή: Στην Εισαγωγή γίνεται μια σύντομη ιστορική ανασκόπηση του κινήματος της Κριτικής σκέψης, των κατευθύνσεων, των σχολών και των προγραμμάτων που δημιούργησε. Επίσης, γίνεται αναφορά στη διάρθρωση της εργασίας. Σκοπός: ... -
Σχολικές γιορτές και Διαπολιτισμικότητα στην Προσχολική Εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2024-02-15)Εισαγωγή: Η πολυπολιτισμικότητα, χαρακτηρίζει πλέον την Ελληνική κοινωνία, όπως και τις κοινωνίες άλλων Ευρωπαϊκών και μη χωρών. Η διαπολιτισμική εκπαίδευση συντελεί στη δημιουργία μιας κοινωνίας της αλληλεγγύης και του ... -
Σχολική βία και επιθετικότητα με θύματα εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-10-08)Εισαγωγή: Ο εκφοβισμός από μαθητές με θύματα εκπαιδευτικούς αποτελεί πλέον ένα παγκόσμιο πρόβλημα, το οποίο δεν έχει λάβει την απαραίτητη προσοχή από την κοινωνία, τη σχολική κοινότητα και την πολιτεία. Σκοπός: Η διερεύνηση ...