• Ελληνικά
    • English
  • English 
    • Ελληνικά
    • English
  • Login
View Item 
  •   University of West Attica Institutional Repository
  • ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
  • Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
  • Μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες - Διοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA)
  • View Item
  •   University of West Attica Institutional Repository
  • ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
  • Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
  • Μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες - Διοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Πώς οι καταναλωτικές συνήθειες επηρεάστηκαν από την πανδημία γενικά και συγκεκριμένα στον χώρο του τουρισμού

How the customer's preferences were affected by the pandemic in general and specifically in the field of tourism

Thumbnail
Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία
Author
Χατζηπαπάς, Παναγιώτης
Date
2023-03
Advisor
Athanasopoulou, Pinelopi
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΧΑΤΖΗΠΑΠΑΣ 23_3_23 signed.pdf (2.184Mb)
Keywords
Πανδημία ; Τουρισμός ; Καταναλωτικές συνήθειες ; Digital marketing 
Abstract
Ο τουρισμός αποτελεί μία δέσμη ενεργειών αναψυχής, επαγγελματικών και άλλων με συνέπειες για την παγκόσμια οικονομικά. Η ευεργετική σημασία του τουρισμού συνίσταται στην κάλυψη των αναγκών των επισκεπτών σε κάθε μορφή της είτε αφορά στον αλλοδαπό ή στον εγχώριο τουρισμό. Οι εγκαταστάσεις των επιχειρήσεων που φιλοξενούν το τουριστικό κοινό στοχεύουν στην κάλυψη των διαφορετικών του αναγκών σε όλες τις κατηγορίες του είτε πρόκειται για αναψυχή είτε για αφορά σε επαγγελματικούς σκοπούς. Η συνδρομή του Digital marketing επηρεάζει και παίζει καθοριστικό ρόλο στην πληροφόρηση, την στοχοποίηση και κατηγοριοποίηση των αναγκών του τουριστικού κοινού ώστε να μεγιστοποιήσει την ωφέλεια από την παραμονή του στις τουριστικές επιχειρήσεις. Ο τουρισμός έχει γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής του ανθρώπου. Στα συναισθήματα του καταναλωτή-τουρίστα παίζουν σημαντικό ρόλο οι διακοπές στο να αποφορτιστεί από τους έντονους ρυθμούς στην εργασία. Ο τουρίστας είναι ένα είδος καταναλωτή καθώς ενεργεί και σκέφτεται με τον ίδιο τρόπο όπως και όταν αγοράζει κάποιο προϊόν από κάποιο κατάστημα με τις στρατηγικές του μάρκετινγκ να καθορίζουν την τελική του επιλογή. Οι προσδοκίες του καταναλωτή στον τουρισμό είναι να αποκομίσει εμπειρίες και ευχάριστα συναισθήματα κατά την διάρκεια του ταξιδιού και της διαμονής του στις εγκαταστάσεις και να καλύψει τις ανάγκες του για ξεκούραση χαλάρωσης. Οι τεχνικές του μάρκετινγκ και του digital marketing θα αναλύσουμε ότι βοηθούν στην διαδικασία λήψη αποφάσεων. Η πανδημία θα δούμε και σε διάφορες μελέτες επηρέασε τους καταναλωτές στο κλάδο του τουρισμού και θα δούμε με τι τρόπους ξεπεράστηκε η περίοδος αυτή. Στην παρούσα έρευνα θα ξεκινήσουμε αναλύοντας την συμπεριφορά του καταναλωτή, το παραδοσιακό μάρκετινγκ και τις στρατηγικές του και σε συνδυασμό με το το φαινόμενο του Digital marketing θα δούμε πως βοήθησε την περίοδο της πανδημίας στην Ελλάδα και σε ολόκληρο τον κόσμο στον τουρισμό στην Ελλάδα αναλύοντας διεξοδικά τις στρατηγικές των τουριστικών επιχειρήσεων με σκοπό την προσέλκυση πελατών από ολόκληρο τον κόσμο.
Number of pages
109
Faculty
Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών
Academic Department
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Post-graduate Program
Διοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA)
Language
Greek
URI
https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/4056
http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-3896
Collections
  • Μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες - Διοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA)
Show full item record

Contact Us | Send Feedback
Created by ELiDOC
 

 

Browse

All of the RepositoryCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsAdvisorsTitlesKeywordsAcademic DepartmentsGraduate studiesThis CollectionBy Issue DateAuthorsAdvisorsTitlesKeywordsAcademic DepartmentsGraduate studies

My Account

Login

Contact Us | Send Feedback
Created by ELiDOC