Εμφάνιση απλής εγγραφής

Πώς οι καταναλωτικές συνήθειες επηρεάστηκαν από την πανδημία γενικά και συγκεκριμένα στον χώρο του τουρισμού

dc.contributor.advisorAthanasopoulou, Pinelopi
dc.contributor.authorΧατζηπαπάς, Παναγιώτης
dc.date.accessioned2023-03-27T07:58:04Z
dc.date.available2023-03-27T07:58:04Z
dc.date.issued2023-03
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/4056
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-3896
dc.description.abstractΟ τουρισμός αποτελεί μία δέσμη ενεργειών αναψυχής, επαγγελματικών και άλλων με συνέπειες για την παγκόσμια οικονομικά. Η ευεργετική σημασία του τουρισμού συνίσταται στην κάλυψη των αναγκών των επισκεπτών σε κάθε μορφή της είτε αφορά στον αλλοδαπό ή στον εγχώριο τουρισμό. Οι εγκαταστάσεις των επιχειρήσεων που φιλοξενούν το τουριστικό κοινό στοχεύουν στην κάλυψη των διαφορετικών του αναγκών σε όλες τις κατηγορίες του είτε πρόκειται για αναψυχή είτε για αφορά σε επαγγελματικούς σκοπούς. Η συνδρομή του Digital marketing επηρεάζει και παίζει καθοριστικό ρόλο στην πληροφόρηση, την στοχοποίηση και κατηγοριοποίηση των αναγκών του τουριστικού κοινού ώστε να μεγιστοποιήσει την ωφέλεια από την παραμονή του στις τουριστικές επιχειρήσεις. Ο τουρισμός έχει γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής του ανθρώπου. Στα συναισθήματα του καταναλωτή-τουρίστα παίζουν σημαντικό ρόλο οι διακοπές στο να αποφορτιστεί από τους έντονους ρυθμούς στην εργασία. Ο τουρίστας είναι ένα είδος καταναλωτή καθώς ενεργεί και σκέφτεται με τον ίδιο τρόπο όπως και όταν αγοράζει κάποιο προϊόν από κάποιο κατάστημα με τις στρατηγικές του μάρκετινγκ να καθορίζουν την τελική του επιλογή. Οι προσδοκίες του καταναλωτή στον τουρισμό είναι να αποκομίσει εμπειρίες και ευχάριστα συναισθήματα κατά την διάρκεια του ταξιδιού και της διαμονής του στις εγκαταστάσεις και να καλύψει τις ανάγκες του για ξεκούραση χαλάρωσης. Οι τεχνικές του μάρκετινγκ και του digital marketing θα αναλύσουμε ότι βοηθούν στην διαδικασία λήψη αποφάσεων. Η πανδημία θα δούμε και σε διάφορες μελέτες επηρέασε τους καταναλωτές στο κλάδο του τουρισμού και θα δούμε με τι τρόπους ξεπεράστηκε η περίοδος αυτή. Στην παρούσα έρευνα θα ξεκινήσουμε αναλύοντας την συμπεριφορά του καταναλωτή, το παραδοσιακό μάρκετινγκ και τις στρατηγικές του και σε συνδυασμό με το το φαινόμενο του Digital marketing θα δούμε πως βοήθησε την περίοδο της πανδημίας στην Ελλάδα και σε ολόκληρο τον κόσμο στον τουρισμό στην Ελλάδα αναλύοντας διεξοδικά τις στρατηγικές των τουριστικών επιχειρήσεων με σκοπό την προσέλκυση πελατών από ολόκληρο τον κόσμο.el
dc.format.extent109el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.subjectΠανδημίαel
dc.subjectΤουρισμόςel
dc.subjectΚαταναλωτικές συνήθειεςel
dc.subjectDigital marketingel
dc.titleΠώς οι καταναλωτικές συνήθειες επηρεάστηκαν από την πανδημία γενικά και συγκεκριμένα στον χώρο του τουρισμούel
dc.title.alternativeHow the customer's preferences were affected by the pandemic in general and specifically in the field of tourismel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeGiovanis, Apostolos
dc.contributor.committeeΚαλλιβωκάς, Δημήτριος
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔιοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA)el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής