Πλοήγηση Πτυχιακές εργασίες ανά Λέξεις-κλειδιά "Μάρκετινγκ οίνου"
Αποτελέσματα 3-3 από 3
-
Κοινωνικά δίκτυα και Influencers: Ο ρόλος τους στις πωλήσεις στην ελληνική βιομηχανία οίνου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-07-20)Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Social Media) έχουν αναδειχθεί ως ένα ισχυρό εργαλείο επικοινωνίας και μάρκετινγκ σε διάφορους τομείς της βιομηχανίας, και η βιομηχανία του οίνου δεν αποτελεί εξαίρεση. Με την ευρεία διάδοση ...