Μελέτη και σχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας
Study and design of brand identity
Keywords
Εταιρική ταυτότητα ; Λαογραφικό μουσείο ; Κυκλάδες ; Λογότυπος ; Τυπογραφία ; Γραφικά στοιχεία ; Χρωματική παλέτα ; ΣύμβολοAbstract
Πριν από έξι χρόνια περίπου, σε συνεργασία με την κοινότητα Μάρπησσας, ο Σύλλογος Γυναικών της περιοχής ξεκίνησε την υλοποίηση ενός λαογραφικού μουσείου, που παρουσιάζει το παραδοσιακό νησιώτικο σπίτι, τόσο από αρχιτεκτονικής άποψης όσο και από πλευράς διακόσμησης και επίπλωσης. Στην εργασία αυτή πραγματοποιείται η μελέτη της εταιρικής ταυτότητας του λαογραφικού μουσείου της Μάρπησσας Πάρου και εξετάζεται η διαδικασία σχεδιασμού της. Στόχος είναι η δημιουργία μιας ταυτότητας η οποία εκφράζει τον κυκλαδίτικο χαρακτήρα του μουσείου καθώς και την απλότητά του. Πιο συγκεκριμένα μελετώνται οι παράμετροι του λογοτύπου, η χρωματική παλέτα, η επιμέλεια γραφικών, η τυπογραφία, πιθανές εφαρμογές όπως επιστολόχαρτο, φάκελος, επαγγελματική κάρτα, καρτ ποστάλ και απόκομμα εισιτηρίου. Σκοπός αυτής της εργασίας είναι κατά την ολοκλήρωση την εταιρικής ταυτότητας να επιτευχθεί η δημιουργία μίας εταιρικής ταυτότητας που θα αντιπροσωπεύει το Λαογραφικό Μουσείο της Μάρπησσας.
Abstract
Almost six years ago, in collaboration with the community of Marpissa, the Association of Women in the region created the Folk Art Museum of Marpissa, which displays the traditional home of the island Paros and Cyclades in general, both in architectural terms and in terms of old decoration, objects, tools and furniture. The main topic of this thesis is the study of the brand identity of the “Folk Art Museum of Marpissa” and the exploration of the designing process. The objective of this thesis is to create a brand identity which represents the Cycladic features and character of the museum and also its simplicity. Therefore, through this thesis we study the designing process of the logotype, the symbol, the colour palette, the graphic elements, the typography and the application of our identity on mockups such as business cards and stationary in general, card postals, museum tickets etc. The purpose of this thesis is the creation of a brand identity which will presents the character of the “Folk Art Museum of Marpissa”.