Show simple item record

Μελέτη περίπτωσης Παπαστράτος IQOS

dc.contributor.advisorYannas, Prodromos
dc.contributor.authorΚαρτάλογλου, Δημήτριος
dc.date.accessioned2023-06-20T11:57:44Z
dc.date.available2023-06-20T11:57:44Z
dc.date.issued2023-06-17
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/4516
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-4354
dc.description.abstractΟλοένα και περισσότερες έρευνες καταδεικνύουν τις επιβλαβείς επιπτώσεις του καπνίσματος. Ως εκ τούτου η καπνοβιομηχανία και πληθώρα εταιρειών που ανήκουν σε αυτή κάνουν προσπάθειες ανακάλυψης εναλλακτικών λύσεων μέσω θερμαινόμενων προϊόντων καπνού. Από τις πιο δημοφιλείς εταιρείες στο χώρο, η Philip Morris, με το IQOS προωθεί τηv αλλαγή από το παραδοσιακό τσιγάρο σε αυτό με θερμαινόμενο καπνό που μπορεί να συμβάλει και στη διακοπή του καπνίσματος. Ρυθμιστικοί φορείς αλλά και διάφοροι επικριτές υποστηρίζουν ότι η προώθηση του IQOS συνιστά μία προπαγάνδα από την πλευρά της εταιρείας. Σκοπός συνεπώς της παρούσας εργασίας αποτελεί η παρουσίαση των επικρίσεων κατά του καπνού και των προϊόντων ατμίσματος και θερμαινόμενου καπνού και ο τρόπος με τον οποίο η καπνοβιομηχανία και ειδικότερα η Phillip Morris ανταποκρίνεται στις επικρίσεις αυτές. Tα ερευνητικά ερωτήματα που θα απαντηθούν μέσω της παρούσας εργασίας είναι τα παρακάτω: 1) Αν η PMI και Παπαστράτος εφαρμόζουν επικοινωνιακή στρατηγική προώθησης του IQOS ώστε να προσελκύσουν το κοινό να διακόψει το παραδοσιακό κάπνισμα και να στραφούν στο IQOS; 2) Ποια είναι τα επιχειρήματα των επικριτών του IQOS; 3) Ποια είναι η αντιμετώπιση της εταιρείας στα επιχειρήματα (κυρίως των επικριτών της);el
dc.format.extent78el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subjectΠΟΥel
dc.subjectΠαγκόσμιος Οργανισμός Υγείαςel
dc.subjectΚάπνισμαel
dc.subjectΚαπνοβιομηχανίαel
dc.subjectΠροϊόντα ατμίσματοςel
dc.subjectΘερμαινόμενα προϊόντα καπνούel
dc.subjectΗλεκτρονικό τσιγάροel
dc.subjectIQOSel
dc.subjectPhilip Morrisel
dc.subjectΠαπαστράτοςel
dc.titleΜελέτη περίπτωσης Παπαστράτος IQOSel
dc.title.alternativePapastratos IQOS case studyel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΣαλμόν, Ιωάννης
dc.contributor.committeePANOPOULOS, ANASTASIOS
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔιοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA)el
dc.description.abstracttranslatedAn ever-increasing amount of research outlines the harmful effects of smoking. Therefore, the tobacco industry and numerous subsidiaries are making efforts to discover alternative solutions through heated tobacco products. One of the most popular companies in the field, Philip Morris with its IQOS, promotes the change from traditional cigarettes to those with heated tobacco, which can also be conducive to quitting smoking. Regulators and various critics argue that the promotion of IQOS constitutes propaganda on the part of the company. The purpose of this paper is, therefore, to present the criticisms against tobacco, and vaping and heated tobacco products, and the way in which the tobacco industry, and Phillip Morris in particular, respond to these criticisms. The research questions that will be answered through this paper are the following: 1) If PMI and Papastratos implement a communication strategy to promote IQOS in order to attract the public to quit traditional smoking and switch to IQOS. 2) What are the arguments of the critics of IQOS? 3) What is the company's response to the arguments presented (mainly those of its critics)?el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές