Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η εμπειρία των καταναλωτών από τις υπηρεσίες ηλεκτρονικής τραπεζικής που προσφέρουν τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα στην Ελλάδα

dc.contributor.advisorYannas, Prodromos
dc.contributor.authorΜαντζώρου, Γεωργία
dc.date.accessioned2023-06-27T13:35:10Z
dc.date.available2023-06-27T13:35:10Z
dc.date.issued2023-06-22
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/4537
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-4375
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία αποτελεί μια ποσοτική έρευνα που πραγματοποιήθηκε στην Ελλάδα μεταξύ 1ης Απριλίου έως 15ης Μαΐου του 2023 με σκοπό να κατανοηθούν οι παράγοντες που επηρεάζουν την αποδοχή της ηλεκτρονικής τραπεζικής από τους λήπτες της και να προταθούν βελτιώσεις στην εμπειρία των καταναλωτών. Διερευνούμε την κατάσταση στην οποία βρίσκεται το τραπεζικό σύστημα στην Ελλάδα το 2023, οι ευκαιρίες που μπορεί να εκμεταλλευτεί και οι απειλές που έχει να αντιμετωπίσει. Αναλύουμε τη βιβλιογραφία που σχετίζεται με την ηλεκτρονική τραπεζική και την εμπειρία των καταναλωτών από αυτήν παρουσιάζοντας τους παράγοντες που επηρεάζουν την αποδοχή της ηλεκτρονικής τραπεζικής από τους καταναλωτές και την έννοια της ποιότητας για τις συγκεκριμένες υπηρεσίες. Η μεθοδολογία της έρευνας βασίζεται στο Technology Acceptance Model (TAM) καθώς η ηλεκτρονική τραπεζική προϋπάρχει στην αγορά της Ελλάδας από τις αρχές του 21ου αιώνα και δεν αποτελεί μια πρωτοεμφανιζόμενη τεχνολογία. Περιλαμβάνει τη συλλογή δεδομένων μέσω ερωτηματολογίου, την ανάλυσή τους με τη χρήση στατιστικών μεθόδων, την παρουσίασή τους τα αποτελέσματα και την ανάλυση των παραγόντων που επηρεάζουν την αποδοχή της ηλεκτρονικής τραπεζικής από τους καταναλωτές. Στα συμπεράσματα της έρευνας προτείνονται βελτιώσεις στην εμπειρία των καταναλωτών από τις υπηρεσίες ηλεκτρονικής τραπεζικής. Προτείνεται η βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών, η αύξηση της ευκολίας χρήσης των υπηρεσιών και η παροχή επαρκούς εκπαίδευσης στους καταναλωτές για τη χρήση των ηλεκτρονικών τραπεζικών υπηρεσιών. Ιδιαίτερη έμφαση θα πρέπει να δοθεί στη ασφάλεια των συναλλαγών αλλά και στην αίσθηση για την ασφάλεια και την ιδιωτικότητα που έχουν οι καταναλωτές.el
dc.format.extent83el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΚαταναλωτέςel
dc.subjectΗλεκτρονική τραπεζικήel
dc.subjectTechnology acceptance modelel
dc.subjectTAMel
dc.subjectΙκανοποίηση πελατώνel
dc.subjectΠοιότητα υπηρεσιώνel
dc.titleΗ εμπειρία των καταναλωτών από τις υπηρεσίες ηλεκτρονικής τραπεζικής που προσφέρουν τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα στην Ελλάδαel
dc.title.alternativeConsumers' experience of electronic banking services offered by financial institutions in Greeceel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΣαλμόν, Ιωάννης
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔιοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA)el
dc.description.abstracttranslatedThis thesis is quantitative research conducted in Greece between April 1 and May 15, 2023, to understand the factors that influence the acceptance of online banking by its recipients and to propose improvements in the consumer experience. We explore the state of the banking system in Greece in 2023, the opportunities it can exploit and the threats it faces. We analyze the literature related to e-banking and the consumer experience of e-banking by presenting the factors that influence consumer acceptance of e-banking and the concept of quality for these services. The research methodology is based on the Technology Acceptance Model (TAM) as e-banking has existed in the Greek market since the beginning of the 21st century and is not an emerging technology. It involves data collection through a questionnaire, analysis of the data using statistical methods, presentation of the results and analysis of the factors that influence the acceptance of e-banking by consumers. The findings of the study suggest improvements to the consumer experience of e-banking services. It suggests improving the quality of services, increasing the ease of use of services and providing adequate education to consumers on the use of e-banking services. Emphasis should be placed on the security of transactions and the sense of security and privacy that consumers have.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές