Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ανάλυση παραδοσιακών και διαδικτυακών κουπονιών στο πανκαναλικό λιανικό εμπόριο

dc.contributor.advisorRizomyliotis, Ioannis
dc.contributor.authorΚοκκόλης, Γεώργιος
dc.date.accessioned2023-06-28T09:34:08Z
dc.date.available2023-06-28T09:34:08Z
dc.date.issued2023-06
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/4544
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-4382
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία έχει σκοπό στην πρώτη και δεύτερη ενότητα του 1ου Κεφαλαίου, να μας ενημερώσει για την διαμόρφωση του περιβάλλοντος σε πανκαναλικό και τα χαρακτηριστικά αυτού, καθώς και να παρατεθεί η έννοια και οι βασικές κατηγορίες παρορμητικών αγορών ενός καταναλωτή. Έπειτα, στην τρίτη ενότητα, πραγματοποιείται βιβλιογραφική ανασκόπηση με αντικείμενο την ανάλυση παραδοσιακών και διαδικτυακών κουπονιών σε πανκαναλικό περιβάλλον. Στο 2ο και 3ο Κεφάλαιο, συνολικά επιχειρείται μέσω ερωτηματολογίου που δημιουργήθηκε βάση βιβλιογραφίας και πρότερων ερευνών, να επιβεβαιωθούν σχετικές πρότερες διεθνείς έρευνες ενσωματώνοντας αντίστοιχη έρευνα στην ελληνική επικράτεια , καθώς και να ανακύψουν νέα ευρήματα επί του αντικειμένου που εξετάζουμε, τα οποία παρουσιάζονται στο 4ο Κεφάλαιο.el
dc.format.extent92el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΠαραδοσιακά κουπόνιαel
dc.subjectΔιαδικτυακά κουπόνιαel
dc.subjectΠανκαναλικό λιανικό εμπόριοel
dc.subjectOmnichannel retailingel
dc.subjectTraditional couponsel
dc.subjectOnline couponsel
dc.titleΑνάλυση παραδοσιακών και διαδικτυακών κουπονιών στο πανκαναλικό λιανικό εμπόριοel
dc.title.alternativeAn analysis of traditional and online coupons in omnichannel retailing: Theoretical evidenceel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΣαλμόν, Ιωάννης
dc.contributor.committeePANOPOULOS, ANASTASIOS
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔιοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA)el
dc.description.abstracttranslatedThe existing research has a goal to inform regarding Omnichannel environment and its characteristics, as well as to introduce the definition and the major categories of impulse consumer behaviors. There is also an extensive literature review for the analysis of traditional and online coupons in an Omnichannel enviroment. The questionnaire built based on literature tries to prove existing international researches by deep diving in the Greek environment. Last but not least, new findings will be revealed that describe the behavior of Greek consumer in a multichannel framework.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές