Εμφάνιση απλής εγγραφής

Επιχειρηματική ευφυΐα, τεχνητή & συναισθηματική νοημοσύνη, στρατηγικές αποφάσεις επιχειρήσεων και η στάση και συμπεριφορά των διαδικτυακών καταναλωτών απέναντι σε αυτές

dc.contributor.advisorRizomyliotis, Ioannis
dc.contributor.authorΑνδρέου, Μάρθα Μαρία
dc.date.accessioned2023-06-29T12:00:08Z
dc.date.available2023-06-29T12:00:08Z
dc.date.issued2023-06-23
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/4558
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-4396
dc.description.abstractΗ παρούσα μελέτη αναπτύσσεται γύρω από ένα στρατηγικό πλαίσιο που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις στο πεδίο του μάρκετινγκ, και αναπτύσσουν εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης που στηρίζονται στα δεδομένα που συλλέγουν με διάφορους τρόπους, ώστε να επιτύχουν την ικανοποίηση και την αφοσίωση των πελατών τους. Η ανάλυση της επιστημονικής βιβλιογραφίας προσεγγίσει τις στρατηγικές αποφάσεις των επιχειρήσεων που στηρίζονται στην επιχειρηματική ευφυΐα, την τεχνητή νοημοσύνη και τη συναισθηματική νοημοσύνη. Συμπληρωματικά, πραγματοποιήθηκε έρευνα με χρήση ειδικού ερωτηματολογίου, με σκοπό την αναζήτηση πληροφοριών σχετικά με τη συμπεριφορά των διαδικτυακών καταναλωτών και τη στάση τους απέναντι στην τεχνητή νοημοσύνη, συνδυάζοντας τις διαδικτυακές διαφημίσεις, την αντίληψη τους σχετικά με τα προσωπικά τους δεδομένα όπως επίσης και ψυχολογικούς παράγοντες. Στη μελέτη αυτή, παρουσιάζεται πως οι εταιρείες μπορούν να χρησιμοποιήσουν τη συναισθηματική νοημοσύνη των πελατών τους σε συνδυασμό με την τεχνητή νοημοσύνη, ώστε να διαμορφώσουν επιτυχημένο και πιο εξατομικευμένο σχέδιο μάρκετινγκ. Μέσω της έρευνας αναφέρονται επίσης, η στάση των διαδικτυακών χρηστών απέναντι σε νέες τεχνολογίες, η αλληλεπίδραση με αυτές αλλά και το πόσο ώριμοι είναι να δεχτούν την επικοινωνία με μια μηχανή, η στάση τους απέναντι στα cookies και τέλος, πληροφορίες σχετικές με τις ηλεκτρονικές τους αγορές.el
dc.format.extent142el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΕπιχειρηματική ευφυΐαel
dc.subjectΑποθήκη δεδομένωνel
dc.subjectΜεγάλα δεδομέναel
dc.subjectΕπιχειρηματικά μοντέλαel
dc.subjectΜηχανική μάθησηel
dc.subjectΤεχνητή νοημοσύνηel
dc.subjectΣυναισθηματική νοημοσύνηel
dc.subjectΣτρατηγικό μάρκετινγκel
dc.subjectΕμπειρία πελάτηel
dc.subjectΠροσωπικά δεδομέναel
dc.subjectΠρόθεση αγοράςel
dc.subjectΔιαδικτυακή διαφήμισηel
dc.subjectBusiness intelligenceel
dc.subjectData warehouseel
dc.subjectBig datael
dc.subjectBusiness modelsel
dc.subjectBig data-Driven marketingel
dc.subjectMachine learningel
dc.subjectArtificial intelligenceel
dc.subjectEmotional intelligenceel
dc.subjectMarket intelligenceel
dc.subjectStrategic marketingel
dc.subjectCustomer experienceel
dc.subjectPersonal datael
dc.subjectPurchase intentionel
dc.subjectE-Loyaltyel
dc.subjectOnline advertisingel
dc.titleΕπιχειρηματική ευφυΐα, τεχνητή & συναισθηματική νοημοσύνη, στρατηγικές αποφάσεις επιχειρήσεων και η στάση και συμπεριφορά των διαδικτυακών καταναλωτών απέναντι σε αυτέςel
dc.title.alternativeBusiness intelligence, artificial & emotional intelligence, strategic business decisions and the attitude of online consumers towards themel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeePANOPOULOS, ANASTASIOS
dc.contributor.committeeΣαλμόν, Ιωάννης
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔιοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA)el
dc.description.abstracttranslatedThe current study is developed around a strategic framework used by companies, in the field of marketing, while developing artificial intelligence applications that are powered from the data they collect in various ways in order to achieve customer satisfaction and loyalty. The analysis of the scientific literature approaches strategic business decisions which are based on business intelligence, artificial intelligence and emotional intelligence. In addition, a survey was conducted using a specific questionnaire to gather information regarding the behavior of online consumers and their attitudes towards artificial intelligence, combining also online advertisements, customers’ perception of their personal data as well as psychological factors. In this paper, it is presented how companies can utilize the emotional intelligence of their customers in combination with artificial intelligence to formulate a successful and more personalized marketing plan. Through this research, the attitude of online users towards new technologies and their interaction with them it is also indicated. Moreover, it is shown how mature they are in order to accept that they have to communicate with a machine, and what attitude they have towards cookies. Finally, information related to customers’ online purchases is also reported.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές