Εμφάνιση απλής εγγραφής

Διαταραχή αυτιστικού φάσματος στην προσχολική και σχολική ηλικία:καλές εκπαιδευτικές πρακτικές

dc.contributor.advisorΜιχαλόπουλος, Ευστάθιος
dc.contributor.advisorΠαναγιωτακοπούλου, Ιωάννα - Σταματίνα
dc.contributor.authorΑετού, Ευαγγελία
dc.date.accessioned2023-07-10T08:00:04Z
dc.date.available2023-07-10T08:00:04Z
dc.date.issued2023-07-07
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/4599
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-4437
dc.description.abstractΓια χρόνια κυριαρχούσε η άποψη ότι η διαταραχή αυτιστικού φάσματος είναι μία στατική κατάσταση. Στην πραγματικότητα πρόκειται για ένα νεύρο-συμπεριφορικό σύνδρομο που χαρακτηρίζεται από σημαντικά ποιοτικά ελλείμματα στην επικοινωνία και την κοινωνική αλληλεπίδραση, το οποίο με την εφαρμογή κατάλληλων μεθόδων επιδέχεται σπουδαίας βελτίωσης. Με βάση τα αποτελέσματα ερευνών έχει αποδειχθεί ότι τα τελευταία χρόνια έχει αυξηθεί η εμφάνιση της διαταραχής στα παιδιά. Χάρη στα σύγχρονα διαγνωστικά κριτήρια που εφαρμόζουν οι ειδικοί μπορεί να γίνει πρώιμη ανίχνευση και διάγνωση των διαταραχών αυτιστικού φάσματος. Υπάρχουν διαφορετικές κατηγορίες αναπτυξιακών διαταραχών και η κάθε μία έχει την κλινική της εικόνα. Λόγω της επιδημιολογικής αύξησης αλλά και της συμπτωματολογίας της κάθε διαταραχής, έχει παρουσιαστεί πλήθος εκπαιδευτικών μεθόδων με επίκεντρο την γνωστική και κοινωνική ανάπτυξη των παιδιών με διάγνωση ΔΑΦ. Στην παρούσα διπλωματική εργασία θα γίνει προσπάθεια να παρουσιάσουμε τις κατηγορίες διαταραχών αυτιστικού φάσματος και να αναδείξουμε τις σύγχρονες εκπαιδευτικές παρεμβάσεις. Η μέθοδος που θα χρησιμοποιηθεί είναι η βιβλιογραφική ανασκόπηση. Είναι αποδεκτό ότι όταν η έγκαιρη διάγνωση συνδυάζεται με τη συστηματική εφαρμογή κατάλληλων θεραπευτικών και εκπαιδευτικών προσεγγίσεων υπάρχει σημαντική εξέλιξη στην ποιότητα ζωής του παιδιού.el
dc.format.extent71el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectAutismel
dc.subjectSpectrumel
dc.subjectDisorderel
dc.subjectInterventionel
dc.subjectTEACCHel
dc.subjectABAel
dc.subjectMAKATONel
dc.subjectBLISSel
dc.titleΔιαταραχή αυτιστικού φάσματος στην προσχολική και σχολική ηλικία:καλές εκπαιδευτικές πρακτικέςel
dc.title.alternativeAutism spectrum disorder in preschool and school age:good educational practicesel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΜιχαλόπουλος, Ευστάθιος
dc.contributor.committeeΠαναγιωτακοπούλου, Ιωάννα - Σταματίνα
dc.contributor.facultyΣχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιαςel
dc.contributor.departmentΤμήμα Βιοϊατρικών Επιστημώνel
dc.contributor.masterΠαιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεωνel
dc.description.abstracttranslatedFor years, the dominant view was that autism spectrum disorder is a static condition. In fact, it is a neurobehavioral syndrome characterized by significant qualitative deficits in communication and social interaction, which, with the application of appropriate meth-ods, can be greatly improved. Based on research results, it has been shown that in recent years the occurrence of the disorder in children has increased. Thanks to the modern diagnostic criteria applied by specialists, early detection and diagnosis of autism spectrum disorders can be made. There are different categories of developmental disorders and each one has its own clinical picture. Due to the epidemiological increase as well as the symptomatology of each disorder, a number of educational methods have been present-ed focusing on the cognitive and social development of children with a diagnosis. In this thesis, an attempt will be made to present the categories of autistic spectrum disorders and to highlight modern educational interventions. The method that will be used is the literature review. It is accepted that when early diagnosis is combined with the systematic application of appropriate therapeutic and educational approaches there is a significant development in the child's quality of life.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές