Μελέτη και Σχεδιασμός Εταιρικής Ταυτότητας
Study and Design of Corporate Identity
Λέξεις-κλειδιά
Εταιρική ταυτότητα ; Brand ; Branding ; Εταιρικά χρώματα ; Σύμβολα ; Λογότυπα ; Επισήμανση ετικέτας ; Έρευνα αγοράς ; Ανταγωνιστικά προϊόνταΠερίληψη
Η πτυχιακή εργασία με τίτλο <<Μελέτη και σχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας>> αναφέρεται στη μελέτη και δημιουργία της εταιρικής ταυτότητας με γνώμονα το πλαίσιο μέσα στο οποίο λειτουργεί η εταιρία, λαμβάνει τις εταιρικές αποφάσεις και δημιουργεί τα εταιρικά προϊόντα της. Το πλαίσιο αυτό θεωρείται σημαντικό καθώς επηρεάζει τη μορφή των εταιρικών προϊόντων και κατ' επέκταση την αλληλεπίδραση τους με τις ενδιαφερόμενες ομάδες.
Στο θεωρητικό μέρος της μελέτης αναλύονται η έννοια, η δομή και τα χαρακτηριστικά της εταιρικής ταυτότητας, τα κριτήρια και οι παράμετροι σχεδιασμού τα οποία συμβάλουν στην επιτυχία των στρατηγικών στόχων της εταιρίας.
Σήμερα είναι κοινώς αποδεκτό πως η εταιρική ταυτότητα αποτελεί ένα δραστικό εργαλείο στρατηγικής που ο ανταγωνισμός στις νέες οικονομίες επιβάλλει. Οι διάφοροι οργανισμοί δίνουν ιδιαίτερη έμφαση σε αυτήν καθώς τους βοηθάει να διαφοροποιούνται από τους υπόλοιπους ανταγωνιστικούς, να προσελκύουν τα ενδιαφερόμενα άτομα και να προσαρμόζονται στις νέες αγορές.
Η επόμενη ενότητα αποτελεί το ερευνητικό μέρος της εργασίας με την ανάλυση του εσωτερικού πλαισίου, του χώρου δηλαδή στον οποίο αναφέρεται η σχεδίαση. Παρουσιάζονται τα χαρακτηριστικά του κλάδου της τυποποίησης νωπών οπωροκηπευτικών προϊόντων, η εταιρία στην οποία απευθύνεται ο σχεδιασμός, το όραμα και οι στόχοι της.
Στη συνέχεια γίνεται αναφορά του εξωτερικού πλαισίου, δηλαδή των ανταγωνιστικών επιχειρήσεων και των προϊόντων τους, προκειμένου να γίνει κατανοητό το πλαίσιο που περιβάλλει τη μάρκα που θα σχεδιαστεί. Πέρα από κάθε στρατηγική, είναι επιτακτική ανάγκη οι μάρκες να ακολουθούν τις τάσεις στην εταιρική αισθητική αν επιθυμούν να συμβαδίζουν με τις ανάγκες των σημερινών καταναλωτών.
Τέλος παρουσιάζεται η τελική προτεινόμενη λύση της σχεδιαστικής πρότασης η οποία περιλαμβάνει τα στοιχεία της εταιρικής ταυτότητας.
Περίληψη
The dissertation entitled "Study and design of corporate identity" refers to the study and creation of corporate identity based on the context in which the company operates, makes corporate decisions and creates its corporate products. This framework is considered important as it affects the form of corporate products and consequently their interaction with stakeholders.
The theoretical part of the study analyzes the concept, structure and characteristics of corporate identity, criteria and design parameters that contribute to the success of the company's strategic goals.
It is now widely accepted that corporate identity is an effective strategy tool imposed by competition in emerging economies. The various organizations place great emphasis on it as it helps them to differentiate themselves from other competitors, to attract interested people and to adapt to new markets.
The next section is the research part of the work with the analysis of the internal context, in the space to which the design refers. The characteristics of the field of standardization of fresh fruits and vegetables are presented, the company to which its design, vision and goals are addressed.
Then the external context is mentioned, in the competing companies and their products, in order to understand the context surrounding the brand that will be designed. Beyond any strategy, it is imperative that brands follow the trends in corporate aesthetics if they want to keep up with the needs of today's consumers.
Finally, the final proposed solution of the design proposal is presented, which includes the elements of the corporate identity.