Show simple item record

Ο ρόλος του digital marketing & toy e-commerce στην προώθηση του ξενοδοχειακού προϊόντος & η συμβολή των social media

dc.contributor.advisorRizomyliotis, Ioannis
dc.contributor.authorΛιακοπούλου, Κωνσταντίνα
dc.contributor.authorΒογιατζή, Δήμητρα-Μαρία
dc.date.accessioned2023-09-22T07:36:31Z
dc.date.available2023-09-22T07:36:31Z
dc.date.issued2023-09-06
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/5119
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-4957
dc.description.abstractΣτη σημερινή ψηφιακή εποχή, το digital marketing έχει γίνει ένα κρίσιμο στοιχείο της ξενοδοχειακής βιομηχανίας. Προσφέρει πολυάριθμα πλεονεκτήματα, όπως ευρύτερη εμβέλεια, οικονομική αποδοτικότητα, στοχευμένο μάρκετινγκ, αναλύσεις σε πραγματικό χρόνο και δυνατότητα οικοδόμησης άμεσων σχέσεων με τους πελάτες. Ωστόσο, υπάρχουν επίσης περιορισμοί που πρέπει να ληφθούν υπόψη, όπως η υπερφόρτωση πληροφοριών και οι ανησυχίες για την προστασία της ιδιωτικής ζωής. Η αποτελεσματική διαχείριση του ψηφιακού μάρκετινγκ περιλαμβάνει τον στρατηγικό σχεδιασμό, τη λήψη αποφάσεων βάσει δεδομένων και τη χρήση διαφόρων εργαλείων, όπως ιστότοποι, SEO, διαφήμιση PPC, SMM και μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Η κατανόηση της ξενοδοχειακής βιομηχανίας, του μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων, της διαχείρισης της διαδικτυακής φήμης και του ρόλου του διαδικτύου στη διαχείριση ξενοδοχείων αποτελούν βασικές πτυχές της εφαρμογής επιτυχημένων στρατηγικών ψηφιακού μάρκετινγκ. Με την υιοθέτηση αυτών των εργαλείων και στρατηγικών, τα ξενοδοχεία μπορούν να ενισχύσουν την ηλεκτρονική τους παρουσία, να συνεργαστούν με τους πελάτες, να διαχειριστούν τη φήμη τους και να προωθήσουν απευθείας κρατήσεις, παραμένοντας τελικά ανταγωνιστικά στο συνεχώς εξελισσόμενο ψηφιακό τοπίο.el
dc.format.extent75el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΞενοδοχειακές μονάδεςel
dc.subjectSocial mediael
dc.subjectDigital marketingel
dc.subjectΗλεκτρονικό εμπόριοel
dc.subjectΨηφιακό μάρκετινγκel
dc.subjectΜέσα κοινωνικής δικτύωσηςel
dc.titleΟ ρόλος του digital marketing & toy e-commerce στην προώθηση του ξενοδοχειακού προϊόντος & η συμβολή των social mediael
dc.title.alternativeThe role of digital marketing & toy e-commerce in the promotion of hotel products & the contribution of social mediael
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΣαλμόν, Ιωάννης
dc.contributor.committeePANOPOULOS, ANASTASIOS
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔιοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA)el
dc.description.abstracttranslatedIn today's digital age, digital marketing has become a critical component of the hotel industry. It offers numerous advantages, such as wider reach, cost-effectiveness, targeted marketing, real-time analytics, and the ability to build direct relationships with customers. However, there are also limitations to consider, including information overload and privacy concerns. Effective digital marketing management involves strategic planning, data-driven decision-making, and utilizing various tools like websites, SEO, PPC advertising, SMM, and email marketing. Understanding the hotel industry, social media marketing, online reputation management, and the role of the internet in hotel management are key aspects of implementing successful digital marketing strategies. By embracing these tools and strategies, hotels can enhance their online presence, engage with customers, manage their reputation, and drive direct bookings, ultimately staying competitive in the ever-evolving digital landscape.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές