Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η αναβάθμιση της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στην Ελλάδα κατά την περίοδο της πανδημίας COVID-19. Σε ποιον βαθμό επιλύθηκαν χρόνια προβλήματα της δημόσιας διοίκησης και ποιο είναι το επίπεδο ικανοποίησης των πολιτών από τη χρήση των νέων ηλεκτρονικών εφαρμογών

dc.contributor.advisorΣαλμόν, Ιωάννης
dc.contributor.authorΚυρλή, Ελευθερία
dc.date.accessioned2023-10-03T12:55:39Z
dc.date.available2023-10-03T12:55:39Z
dc.date.issued2023-09
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/5198
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-5036
dc.description.abstractΗ αξιοποίηση των ευκαιριών της ψηφιακής επανάστασης συμβάλλει σε υψηλό βαθμό στην ανάπτυξη της οικονομίας της Ελλάδας και γενικότερα στην ευημερία της κοινωνίας. Δεν είναι πλέον αρκετό η παρακολούθηση των εξελίξεων, αλλά απαιτείται να διαμορφωθεί ένα εθνικό αναπτυξιακό πρότυπο Τεχνολογιών Πληροφορικής και Τεχνολογίας (ΤΠΕ), με εστίαση στην ανάπτυξη ανθρώπινων δεξιοτήτων και την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας, μέσα από την υποστήριξη των σύγχρονων ψηφιακών υποδομών και ενός αποδοτικού ψηφιακού κράτους. Η Ελλάδα έχει πλέον αντιληφθεί ότι πρέπει να γίνουν σοβαρές προσπάθειες για την ψηφιακή μετάβασή της. Η εμφάνιση της πανδημίας COVID-19 στις αρχές του 2020, αποτέλεσε μία σημαντική ευκαιρία, να υπάρξει η συνειδητοποίηση ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός της χώρας δεν είναι απλά μία συνθήκη που πρέπει να επιτευχθεί στον μέλλον, αλλά αποτελεί άμεση ανάγκη και προτεραιότητα. Σε μία εποχή πολλαπλών προκλήσεων, η Ελλάδα με υπεύθυνο φορέα το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης ανέλαβε μία σειρά σημαντικών δράσεων που ήρθαν να καλύψουν έκτακτες συνθήκες - όπως την πανδημία - αποτέλεσμα των οποίων είναι η πραγματοποίηση ενός μικρού ψηφιακού θαύματος, το οποίο έχει θετική επίδραση στην καθημερινότητα των πολιτώνκαι τη δραστηριότητα των επιχειρήσεων, ενώ στόχος του Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης είναι έως το 2027 να πραγματοποιηθεί η ψηφιοποίηση σχεδόν του συνόλου των υπηρεσιών, που παρέχουν οργανισμοί και φορείς του δημοσίου προς τους πολίτες και τις επιχειρήσεις.el
dc.format.extent145el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΗλεκτρονική διακυβέρνησηel
dc.subjectΔημόσια διοίκησηel
dc.subjectΤεχνολογία πληροφοριών και επικοινωνίαςel
dc.subjectΚορωνοϊόςel
dc.subjectCovid-19el
dc.subjectΨηφιακός μετασχηματισμόςel
dc.subjectΕνιαία Ψηφιακή Πύληel
dc.subjectΕθνική ψηφιακή στρατηγικήel
dc.subjectΠαρεμβάσειςel
dc.subjectΣτάσεις πολιτώνel
dc.subjectE-governmentel
dc.subjectΕθνική στρατηγικήel
dc.subjectΙκανοποίηση πολιτώνel
dc.titleΗ αναβάθμιση της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης στην Ελλάδα κατά την περίοδο της πανδημίας COVID-19. Σε ποιον βαθμό επιλύθηκαν χρόνια προβλήματα της δημόσιας διοίκησης και ποιο είναι το επίπεδο ικανοποίησης των πολιτών από τη χρήση των νέων ηλεκτρονικών εφαρμογώνel
dc.title.alternativeThe upgrade of electronic government in Greece during the period of the COVID-19 pandemic. To what extent were chronic problems of the public administration resolved and what is the level of satisfaction of the citizens from the use of the new electronic applicationsel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΓκούμας, Σπυρίδων
dc.contributor.committeePANOPOULOS, ANASTASIOS
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔιοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA)el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές