Πλοήγηση Διπλωματικές εργασίες ανά Επιβλέποντα "c46595b7-9d6e-4ad7-ba0f-781a2ca6ac5b"
Αποτελέσματα 24-40 από 40
-
Κατασκευή ψηφιακού 3D παιχνιδιού γρίφων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-03-10)Η διπλωματική εργασία έχει σκοπό την κατασκευή ψηφιακού 3D παιχνιδιού γρίφων, μετά από τη διενέργεια έρευνας και μελέτης γύρω από την έννοια του entertainment computing, που καθιστά τα ψηφιακά παιχνίδια πιο ενδιαφέροντα, ... -
Παιχνίδι εικονικής πραγματικότητας για άτομα με διαταραχή ελλειμματικής προσοχής και υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03)Η ανάγκη για αποτελεσματικές μεθοδολογίες ενίσχυσης της γνωστικής εκπαίδευσης έχει αποκτήσει αυξημένη βαρύτητα, ιδιαίτερα για τα άτομα με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ). Ενόψει αυτής της ... -
Παιχνίδι πλατφόρμας 2D για περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-03)Ο σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η ανάλυση του τρόπου με τον οποίο ένα ηλεκτρονικό παιχνίδι μπορεί να χρησιμοποιηθεί στην Περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση των νέων. Τα εκπαιδευτικά παιχνίδια υπάρχουν στο ... -
Πλατφόρμα για την δημιουργία μαζικών ανοιχτών διαδικτυακών μαθημάτων με ενσωματωμένο αλγόριθμο σύστασης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-10-10)Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με την υλοποίηση ενός συστήματος μαζικών ανοιχτών διαδικτυακών μαθημάτων (MOOC). Τις ελάχιστες λειτουργίες τα οποία θα πρέπει να εκπληρώνουν για να είναι λειτουργικά. Το θεωρητικό ... -
Πλοήγηση σε εσωτερικούς χώρους με χρήση δυνατοτήτων επαυξημένης πραγματικότητας σε έξυπνες συσκευές
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-10-20)Η πλοήγηση σε μοντέρνα συμπλέγματα κτιρίων είναι συχνά δύσκολη και περίπλοκη. Με την χρήση εφαρμογών πλοήγησης σε εξωτερικούς χώρους να είναι μέρος της καθημερινότητάς μας, αλλά ανεπαρκείς σε εσωτερικούς χώρους, η παρούσα ... -
Προσαρμοστικό εκπαιδευτικό περιβάλλον με χρήση νευρωνικών δικτύων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-03-10)Η παρούσα διπλωματική εργασία αποσκοπεί να υποστηρίξει τις σύγχρονες απαιτήσεις της εκπαίδευσης, οι οποίες ζητούν τη χωροχρονική ευελιξία του μαθητευόμενου και την υποστήριξή στο διαφορετικό τρόπο μάθησης. Ένα μοντέλο που ... -
Σύστημα διαχείρισης παραγγελιών συγγραμμάτων με ενσωματωμένο σύστημα προτάσεων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07-20)Το σύστημα διαχείρισης παραγγελιών φοιτητικών τεχνολογικών συγγραμμάτων έχει ως κύριο στόχο την μείωση περιττών αντιτύπων. Το σύστημα θα μπορεί να δέχεται παραγγελίες,να κρατάει ιστορικό χρήστη και με βάση αυτό θα μπορεί ... -
Σύστημα προσωποποιημένων προτάσεων για ταινίες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-10-10)Στην παρούσα πτυχιακή εργασία μελετήθηκαν τα στάδια, και οι δύο βασικές τεχνικές-κατηγορίες (content-based, collaborative filtering) των συστημάτων προτάσεων, καθώς και το πώς οι ατομικές, προσωποποιημένες, προτάσεις των ... -
Σύστημα συστάσεων τουριστικών προορισμών με χρήση γνωσιακών γράφων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03)Σε έναν διαδικτυακό κόσμο που οι πληροφορίες ολοένα και αυξάνονται είναι σημαντική η εύρεση ενός μοντέλου προτεινόμενων που θα παρέχει στον χρήστη τις κατάλληλες συστάσεις. Το πεδίο του τουρισμού αναδύεται ως ένα από τα ... -
Συγκριτική αξιολόγηση αλγορίθμων μηχανικής μάθησης: η περίπτωση της πρόβλεψης δασικών πυρκαγιών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-15)Οι δασικές πυρκαγιές είναι ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα στον πλανήτη μας. Εξαιτίας των δασικών πυρκαγιών καταστρέφονται μεγάλες εκτάσεις δασών. Αυτό έχει ως συνέπεια την καταστροφή τους, την μόλυνση του ... -
Συναισθηματική ευφυΐα σε συστήματα διεπαφής χρήστη
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-11)Η συναισθηματική ευφυΐα ορίζεται ως η ικανότητα αντίληψης, χρήσης, κατανόησης, διαχείρισης και χειρισμού των συναισθημάτων. Τα άτομα με υψηλή συναισθηματική ευφυΐα έχουν την ικανότητα να αναγνωρίζουν τα δικά τους ... -
Σχεδίαση δισδιάστατου παιχνιδιού με ενσωματωμένο γεννήτορα συμβουλών ως προς τον χρήστη
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03)Η παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με την ανάπτυξη ενός δισδιάστατου παιχνιδιού με συγκεκριμένες συμβουλές ως προς τον χρήστη. Σε αυτό το πεδίο έχουν αναπτυχθεί ιστορικά αρκετά παιχνίδια, κάθε ένα από τα οποία έχουν ... -
Σχεδίαση και υλοποίηση εικονικού περιβάλλοντος του κτιρίου Κ16 του τμήματος μηχανικών πληροφορικής και υπολογιστών για την καθοδήγηση πρωτοετών φοιτητών στις αίθουσες και τις υπηρεσίες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-20)Η παρούσα διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στη σχεδίαση και κατασκευή ενός εικονικού περιβάλλοντος του τμήματος μηχανικών πληροφορικής και υπολογιστών με τη χρήση της πλατφόρμας Unity, σε συνδυασμό με τη γλώσσα προγραμματισμού ... -
Σχεδιασμός, υλοποίηση και αξιοπιστία ψηφιακού συστήματος συναγερμού ασφαλείας με τεχνητή νοημοσύνη για κινητές συσκευές
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-07)Επί αιώνες, η διατήρηση του προσωπικού χώρου και η διασφάλιση της ατομικής ασφάλειας παρέμειναν επιτακτικές για την ανθρώπινη ύπαρξη. Με την εξέλιξη της τεχνολογίας, έχουν εμφανιστεί αμέτρητες λύσεις για την ενίσχυση των ... -
Τεχνολογίες αναγνώρισης προσώπου & εντοπισμού μάσκας στην περίοδο του κορονοϊού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-03-05)Η εργασία πραγματεύεται την υλοποίηση μιας κάμερας με το Raspberry Pi, η οποία εντοπίζει και αναγνωρίζει τα ανθρώπινα πρόσωπα και έπειτα θα ειδοποιεί πιθανούς χρήστες του λογισμικού μέσω email. Επίσης, αναγνωρίζει πότε το ... -
Υλοποίηση πρακτόρων σε ένα ψηφιακό 3D παιχνίδι γρίφων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-03-10)Η διπλωματική εργασία έχει σκοπό την υλοποίηση πρακτόρων σε ψηφιακό 3D παιχνίδι γρίφων, κατόπιν σχετικής μελέτης και έρευνας σχετικά με το πολυπρακτορικό σύστημα, το οποίο αποτελεί ένα μηχανογραφημένο σύστημα που ... -
Χρήση τεχνικών μηχανικής μάθησης για την ανάλυση ιατρικών εικόνων με στόχο την υποβοήθηση στη διάγνωση της λοίμωξης COVID-19
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-10)Η ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας έχει ως αποτέλεσμα το επιστημονικό πεδίο που ονομάζεται επιστήμη των υπολογιστών να βρίσκει εφαρμογές σε ολοένα και περισσότερους τομείς. Ένας από αυτούς τους τομείς αποτελεί και η επιστήμη ...