Εμφάνιση απλής εγγραφής

Επιρροή των Social Media στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών οίνου. Έρευνα στα ελληνικά οινοποιεία

dc.contributor.advisorΖάβαλη, Μαρία
dc.contributor.authorΤερζάκη, Σταυρούλα
dc.date.accessioned2023-10-31T11:23:22Z
dc.date.available2023-10-31T11:23:22Z
dc.date.issued2023-10-05
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/5540
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-5377
dc.description.abstractΤο Μάρκετινγκ παίζει έναν από τους σημαντικότερους ρόλους σε μια επιχείρηση, αφού με τη βοήθεια του οι εταιρίες είναι σε θέση να προωθηθούν και να διαφημίσουν τα προϊόντα τους. Η ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας, οδήγησε τις επιχειρήσεις στο να αντιληφθούν την αναγκαιότητα του ψηφιακού μάρκετινγκ και των Social Media. Τα Social Media εντάσσονται στο Social Media Marketing το οποίο αποτελεί εργαλείο του ψηφιακού μάρκετινγκ. Οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τομέα του οίνου άργησαν να εντάξουν τα Social Media στην στρατηγική τους. Εν τούτοις, όσες επιχειρήσεις το έκαναν, αντιμετώπισαν και αντιμετωπίζουν προβλήματα στην εφαρμογή τους. Οι ελληνικές επιχειρήσεις οίνου εκτός από το πρόβλημα της ένταξης των Social Media στην στρατηγική μάρκετινγκ, αντιμετωπίζουν και προβλήματα με τις ιστοσελίδες τους καθώς πολλές από αυτές είναι ελλιπείς, ενώ αρκετές δεν έχουν καν ιστοσελίδα. Η παρούσα πτυχιακή επικεντρώνεται στους καταναλωτές οίνου και την επιρροή των Social Media στις αγορές τους. Προηγούμενες έρευνες έδειξαν ότι τα Social Media επηρεάζουν τις αποφάσεις των καταναλωτών οίνου, αφού πολλοί καταναλωτές χρησιμοποιούν τα Social Media προκειμένου να αναζητήσουν πληροφορίες για τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν. Στην παρούσα εργασία εξετάστηκαν τρεις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, το Facebook, το Instagram και το TikTok. Για τον σκοπό της έρευνας δημιουργήθηκε ένα ερωτηματολόγιο σε ηλεκτρονική μορφή, το οποίο διακινήθηκε σε Social Media πλατφόρμες. Τα ευρήματα έδειξαν ότι οι Έλληνες καταναλωτές οίνου δεν επηρεάζονται ιδιαίτερα από τις διαφημίσεις οίνου στα Social Media, εκτός από τις περιπτώσεις που θέλουν να δοκιμάσουν κρασιά που τους είναι τελείως άγνωστα. Παρολ’αυτά είναι θετικοί απέναντι στις επιχειρήσεις οίνου που διατηρούν λογαριασμούς στα Social Media. Οι πλατφόρμες που προτιμούν περισσότερο είναι το Facebook και το Instagram. Τέλος, στην παρούσα πτυχιακή ερευνήθηκαν οι απόψεις των συμμετεχόντων της έρευνας σχετικά με τους τρόπους με τους οποίους μια επιχείρηση οίνου μπορεί να επωφεληθεί μέσα από τον λογαριασμό της στα Social Media. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, οι συγκεκριμένοι λογαριασμοί θα πρέπει να δημοσιεύουν συχνά, να περιλαμβάνουν λεπτομερή περιγραφή των προϊόντων, να κάνουν διαγωνισμούς καθώς και να δημοσιεύουν stories.el
dc.format.extent68el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΜάρκετινγκel
dc.subjectDigital marketingel
dc.subjectSocial media marketingel
dc.subjectΟίνοςel
dc.subjectΈλληνες καταναλωτές οίνουel
dc.subjectΜάρκετινγκ οίνουel
dc.titleΕπιρροή των Social Media στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών οίνου. Έρευνα στα ελληνικά οινοποιείαel
dc.title.alternativeThe influence of Social Media on consumers buying intentions. Research on Greek wineriesel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΠαναγιωτακοπούλου, Κωνσταντίνα
dc.contributor.committeeΚαλδής, Παναγιώτης
dc.contributor.facultyΣχολή Επιστημών Τροφίμωνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Επιστημών Οίνου, Αμπέλου και Ποτώνel
dc.description.abstracttranslatedMarketing has one of the most important roles in a business. Through its tools, the companies can be promoted and advertise their products. Through the rapid development of technology, enterprises have realized the importance of digital marketing and Social Media. Social Media is a part of Social Media Marketing which is a digital marketing tool. Wine enterprises have been slow to incorporate Social Media into their strategy. However, the enterprises which managed to incorporate Social Media in their strathegy, faced and are still facing problems. In addition, Greek wine businesses also face problems with their websites, as many of them are incomplete. There are also many businesses that do not have a website. The present thesis focuses on wine consumers and the influence of Social Media on their purchases. Previous research has shown that Social Media influences the decisions of wine consumers. Also, many consumers use Social Media to search for product information that interest them. The present paper studies three Social Media platforms:Facebook, Instagram and TikTok. For the purpose of the research, a questionnaire was developed. The findings indicated that Greek wine consumers are not particularly influenced by wine ads on Social Media except when they want to try wines that are unknown to them. However, they are positive towards wine businesses having Social Media accounts. Their preferred platforms are Facebook and Instagram. Finally, in the present thesis, the opinions of the research participants were investigated regarding the ways in which a wine business can benefit from its Social Media account. The results showed that these accounts should post frequently, include detailed product description, run contests as well as post stories.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές