Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ψηφιακό μάρκετινγκ σε βιομηχανικό περιβάλλον: Μία επεξηγηματική μελέτη

dc.contributor.advisorRizomyliotis, Ioannis
dc.contributor.authorΣουπιώνη, Χριστίνα
dc.date.accessioned2023-11-03T11:59:11Z
dc.date.available2023-11-03T11:59:11Z
dc.date.issued2023-10-04
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/5579
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-5416
dc.description.abstractΗ παρούσα ερευνητική εργασία εκπονήθηκε με σκοπό την ανάλυση του ψηφιακού marketing σε βιομηχανικό περιβάλλον βασιζόμενη σε έρευνες που αποσκοπούν στην βαθύτερη επεξήγηση των ψηφιακών μέσων δικτύωση και καναλίων που χρησιμοποιούνται από επιχειρήσεις και με ποια εργαλεία. Ακόμα επισημαίνονται οι τρόποι αξιοποίησεις των ψηφιακών μέσων σε B2B και B2C επιχειρήσεις όπως και τα μειονεκτήματα και πλεονεκτήματα με βάση το μείγμα του ψηφιακού marketing. Επιπροσθέτως παρουσιάζεται μια από τις πιο ψηφιακά ανεπτυγμένες επιχειρήσεις η SRH MARINE ELECTRONICS S.A αναλύοντας τα ψηφιακά εργαλεία που χρησιμοποιούν για το social media marketing τους, την ολοκληρωμένη εμφάνιση του ιστότοπού της και άλλα. Τέλος αποτυπώνονται τα συμπεράσματα που αφορούν το βιομηχανικό περιβάλλον σχετικά με την αξιοποίηση του διαδικτύου και των ψηφιακών εργαλείων. Τον τρόπο που επιδρούν και τις νέες προκλήσεις που δημιουργούν.el
dc.format.extent71el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΨηφιακό μάρκετινγκel
dc.subjectB2Bel
dc.subjectSRH Marine Electronics SAel
dc.titleΨηφιακό μάρκετινγκ σε βιομηχανικό περιβάλλον: Μία επεξηγηματική μελέτηel
dc.title.alternativeDigital marketing in an industrial environment: An explanatory studyel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΣαλμόν, Ιωάννης
dc.contributor.committeePANOPOULOS, ANASTASIOS
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔιοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA)el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές