Ψηφιακό μάρκετινγκ σε βιομηχανικό περιβάλλον: Μία επεξηγηματική μελέτη
Digital marketing in an industrial environment: An explanatory study
Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία
Συγγραφέας
Σουπιώνη, Χριστίνα
Ημερομηνία
2023-10-04Επιβλέπων
Rizomyliotis, IoannisΛέξεις-κλειδιά
Ψηφιακό μάρκετινγκ ; B2B ; SRH Marine Electronics SAΠερίληψη
Η παρούσα ερευνητική εργασία εκπονήθηκε με σκοπό την ανάλυση του ψηφιακού marketing σε βιομηχανικό περιβάλλον βασιζόμενη σε έρευνες που αποσκοπούν στην βαθύτερη επεξήγηση των ψηφιακών μέσων δικτύωση και καναλίων που χρησιμοποιούνται από επιχειρήσεις και με ποια εργαλεία. Ακόμα επισημαίνονται οι τρόποι αξιοποίησεις των ψηφιακών μέσων σε B2B και B2C επιχειρήσεις όπως και τα μειονεκτήματα και πλεονεκτήματα με βάση το μείγμα του ψηφιακού marketing.
Επιπροσθέτως παρουσιάζεται μια από τις πιο ψηφιακά ανεπτυγμένες επιχειρήσεις η SRH MARINE ELECTRONICS S.A αναλύοντας τα ψηφιακά εργαλεία που χρησιμοποιούν για το social media marketing τους, την ολοκληρωμένη εμφάνιση του ιστότοπού της και άλλα. Τέλος αποτυπώνονται τα συμπεράσματα που αφορούν το βιομηχανικό περιβάλλον σχετικά με την αξιοποίηση του διαδικτύου και των ψηφιακών εργαλείων. Τον τρόπο που επιδρούν και τις νέες προκλήσεις που δημιουργούν.