Εμφάνιση απλής εγγραφής

Μελέτη της εφαρμογής του μοντέλου της ανεστραμμένης τάξης στο μάθημα της Τεχνολογίας στην Α΄ γυμνασίου με τη χρήση της μεθόδου της διερευνητικής μάθησης και της εξατομικευμένης μάθησης.

dc.contributor.advisorΠαπανικολάου, Κυπαρισσία
dc.contributor.authorΓαρεφαλάκη, Ελένη
dc.date.accessioned2023-11-13T08:49:41Z
dc.date.available2023-11-13T08:49:41Z
dc.date.issued2023-09-18
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/5640
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-5477
dc.description.abstractH παρούσα διπλωματική εργασία μελετά την εφαρμογή της ανεστραμμένης τάξης στη διδασκαλία του μαθήματος της Τεχνολογίας στην Α΄ Γυμνασίου με τη χρήση της μεθόδου της διερευνητικής μάθησης και της εξατομικευμένης μάθησης. Σκοπός της συγκεκριμένης έρευνας είναι να εξετάσει αν η εφαρμογή του μοντέλου της ανεστραμμένης τάξης βοηθάει στην ανάπτυξη κινήτρων στους μαθητές κατά τη εκπαιδευτική διαδικασία και αν τελικά βελτιώνονται οι επιδόσεις τους. Στα πλαίσια της έρευνας αυτής συλλέχθηκαν και αναλύθηκαν οι απόψεις των μαθητών σχετικά με την ανεστραμμένη τάξη αλλά και την εμπειρία της εξατομικευμένης μάθησης. Η διδακτική παρέμβαση διενεργήθηκε σε δημόσιο Γυμνάσιο της Αθήνας, το Μάιο του σχολικού έτους 2022- 2023 και είχε διάρκεια δύο εβδομάδες. Στην έρευνα έλαβαν μέρος 11 μαθητές και μαθήτριες της Α΄ Γυμνασίου .Για τις ανάγκες της παρέμβασης δημιουργήθηκαν διαδραστικά βίντεο και δραστηριότητες που αναρτήθηκαν στην πλατφόρμα η-τάξη του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου. Οι μαθητές παρακολούθησαν δύο μονόωρα μαθήματα με τη μέθοδο της ανεστραμμένης τάξης και τα δεδομένα της έρευνας συλλέχθηκαν μέσω τεστ και ερωτηματολογίων πριν και μετά την παρέμβαση καθώς και από ομαδική συνέντευξη των μαθητών . Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η εφαρμογή του μοντέλου της ανεστραμμένης τάξης στο μάθημα της Τεχνολογίας μπορεί να επιφέρει σημαντική βελτίωση στις επιδόσεις των μαθητών στο γνωστικό επίπεδο αλλά δεν επηρεάζει την ανάπτυξη κινήτρων για το μάθημα. Επίσης οι απόψεις των μαθητών ως προς το μοντέλο της ανεστραμμένης τάξης και της εξατομικευμένης μάθησης είναι στο σύνολό τους θετικές.el
dc.format.extent143el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνώνel
dc.publisherΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΑνεστραμμένη τάξηel
dc.subjectΕξατομικευμένη μάθησηel
dc.subjectΔιερευνητική μάθησηel
dc.subjectΤεχνολογία Γυμνασίουel
dc.subjectΚίνητρα μαθητώνel
dc.titleΜελέτη της εφαρμογής του μοντέλου της ανεστραμμένης τάξης στο μάθημα της Τεχνολογίας στην Α΄ γυμνασίου με τη χρήση της μεθόδου της διερευνητικής μάθησης και της εξατομικευμένης μάθησης.el
dc.title.alternativeStudy of the application of the flipped classroom in a course on Technology in 1st class of High school adopting exploratory learning and personalized learning approaches.el
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΓόγουλου, Αγορίτσα
dc.contributor.committeeΤζελέπη, Μαρία
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστώνel
dc.contributor.masterΨηφιακός Μετασχηματισμός και Εκπαιδευτική Πράξηel
dc.description.abstracttranslatedThis postgraduate thesis explores the application of the flipped classroom in a course on Technology at High school adopting exploratory learning and personalized learning approaches. The purpose of this research is to explore whether the application of the flipped classroom model helps to develop students' motivation during the educational process and whether their performance ultimately improves. Also, in the context of this research, the students’ perceptions regarding the flipped classroom model were collected and analyzed as well as the personalized learning approach. The teaching intervention was carried out in a public high school in Athens, during May of the 2022-2023 school year and lasted for two weeks. 11 students of the 1st class of lower high school took part in the research. For the requirements of the intervention, interactive videos and activities were developed and posted on the e- class platform of the Panhellenic School Network. The students attended two lessons following the flipped classroom model. The research data were collected from tests and questionnaires before and after the intervention as well as from a group interview with the students. The results showed that the implementation of the flipped classroom model in the Technology course can bring about a significant improvement in students' performance but does not affect student motivation for the course. Also the perceptions of the students towards the flipped classroom model and personalized learning are positive.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές