Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η διερεύνηση της επίδρασης του διαπολιτισμικού παιχνιδιού ως μέσου ενίσχυσης της ψυχοσυναισθηματικής ανάπτυξης και ενσωμάτωσης των αλλοδαπών μαθητών στην εκπαιδευτική διαδικασία. Απόψεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης

dc.contributor.advisorYannas, Prodromos
dc.contributor.authorΚωτούλα, Μαρίνα
dc.date.accessioned2021-04-14T11:43:25Z
dc.date.available2021-04-14T11:43:25Z
dc.date.issued2021-04
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/568
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-419
dc.description.abstractΤο σημείο στο οποίο θα επικεντρωθεί η παρούσα έρευνα είναι το κατά πόσον, το παιχνίδι που αποτελεί εκτός από μέσο ψυχαγωγίας και μια πρωταρχική μορφή διαπαιδαγώγησης και κοινωνικοποίησης του παιδιού, μπορεί να αποτελέσει ένα χρήσιμο εργαλείο τόσο για την οικοδόμηση της γνώσης όσο και για τη βελτίωση της ψυχοσυναισθηματικής κατάστασης των αλλοδαπών μαθητών και την ενσωμάτωσή τους στη μαθησιακή διαδικασία, την αποδοχή της διαφορετικότητας και την εξάλειψη των διακρίσεων. Ειδικότερα, μέσα από την έρευνα θα διερευνηθούν οι απόψεις και οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του Νομού Αττικής που εργάζονται σε σχολεία, όπου φοιτούν αλλοδαποί μαθητές, σχετικά με την αξιοποίηση του διαπολιτισμικού παιχνιδιού ως μέσου διαμόρφωσης της προσωπικότητας των μαθητών αυτών και ως εργαλείου που εξασφαλίζει την ομαλότερη ένταξή τους στην ομάδα των γηγενών και κατ’ επέκταση στην ελληνική κοινωνία.el
dc.format.extent149el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΔιαπολιτισμικό παιχνίδιel
dc.subjectΔιαπολιτισμική εκπαίδευσηel
dc.subjectΨυχοσυναισθηματική ανάπτυξηel
dc.subjectΕκπαιδευτικοίel
dc.subjectΠρωτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.subjectΑλλοδαποί μαθητέςel
dc.subjectΔιαπολιτισμικότηταel
dc.subjectIntercultural educationel
dc.subjectIntercultural playingel
dc.subjectΣχολική ένταξηel
dc.titleΗ διερεύνηση της επίδρασης του διαπολιτισμικού παιχνιδιού ως μέσου ενίσχυσης της ψυχοσυναισθηματικής ανάπτυξης και ενσωμάτωσης των αλλοδαπών μαθητών στην εκπαιδευτική διαδικασία. Απόψεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσηςel
dc.title.alternativeThe impact of intercultural play as a means of enhancing psycho-emotional development and integration of foreign students into the educational process. The attitudes and perceptions of primary school teachersel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΠιερράκος, Γεώργιος
dc.contributor.committeeSpyridakos, Athanasios
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔιοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.description.abstracttranslatedThe focus of the research is on whether playing, which not only constitutes a means of entertainment but a means of education and socialization as well, can be a useful tool for both knowledge building and enhancing psycho-emotional development of foreign students and also a means that aid their integration into the educational process. In particular, the research will explore the attitudes and perceptions of Primary Education teachers who work in schools of Attica, where foreign students attend, regarding the value of intercultural playing in the formation of the personality of the refugee schoolchildren and their integration into the indigenous group and consequently into Greek society.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές