dc.contributor.advisor | Μακρή, Αικατερίνη | |
dc.contributor.author | Μαγουλά, Όλγα-Ευαγγελία | |
dc.date.accessioned | 2023-12-04T07:57:14Z | |
dc.date.available | 2023-12-04T07:57:14Z | |
dc.date.issued | 2023-11-20 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/5704 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-5541 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία στοχεύει στη διερεύνηση και την ανάλυση του
ρόλου του οπτικού γραμματισμού και των πληροφοριογραφημάτων (infographics) στη
διδασκαλία της Γεωγραφίας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Η σημασία της χρήσης
των πληροφοριογραφημάτων είναι σημαντική καθώς μέσω αυτών μπορεί να
καλλιεργηθεί ο οπτικός γραμματισμός των μαθητών. Η ανάπτυξη του θέματος έγινε
μέσα από την ερευνητική ανασκόπηση και την διδακτική παρέμβαση σε μαθητές της
Στ’ τάξης οι οποίοι δημιούργησαν τέσσερα πληροφοριογραφήματα για το μάθημα της
Γεωγραφίας και τους μεγάλους ποταμούς της Γης. | el |
dc.format.extent | 85 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.publisher | Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών | el |
dc.publisher | Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.) | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ | * |
dc.subject | Πολυτροπικότητα | el |
dc.subject | Infographics | el |
dc.subject | Πληροφοριογραφήματα | el |
dc.subject | Οπτικός γραμματισμός | el |
dc.subject | Γεωγραφία | el |
dc.title | Οπτικός γραμματισμός και infographics στη διδασκαλία της Γεωγραφίας στη ΣΤ δημοτικού | el |
dc.title.alternative | Visual literacy and infographics in teaching Geography on the 6th grade of primary school | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Troussas, Christos | |
dc.contributor.committee | Verdis, Athanasios | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Μηχανικών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστών | el |
dc.contributor.master | Ψηφιακός Μετασχηματισμός και Εκπαιδευτική Πράξη | el |
dc.description.abstracttranslated | This thesis aims to investigate and analyze the role of multimodality and
infographics in the teaching of Geography in primary education. The importance of
using infographics is important as through them the students' visual literacy can be
cultivated. The development of the topic was done through the research review and the
didactic intervention for students of the 6th grade who created four infographics for the
Geography lesson and the great rivers of the Earth. | el |