Οπτικός γραμματισμός και infographics στη διδασκαλία της Γεωγραφίας στη ΣΤ δημοτικού
Visual literacy and infographics in teaching Geography on the 6th grade of primary school
Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία
Συγγραφέας
Μαγουλά, Όλγα-Ευαγγελία
Ημερομηνία
2023-11-20Επιβλέπων
Μακρή, ΑικατερίνηΛέξεις-κλειδιά
Πολυτροπικότητα ; Infographics ; Πληροφοριογραφήματα ; Οπτικός γραμματισμός ; ΓεωγραφίαΠερίληψη
Η παρούσα διπλωματική εργασία στοχεύει στη διερεύνηση και την ανάλυση του
ρόλου του οπτικού γραμματισμού και των πληροφοριογραφημάτων (infographics) στη
διδασκαλία της Γεωγραφίας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Η σημασία της χρήσης
των πληροφοριογραφημάτων είναι σημαντική καθώς μέσω αυτών μπορεί να
καλλιεργηθεί ο οπτικός γραμματισμός των μαθητών. Η ανάπτυξη του θέματος έγινε
μέσα από την ερευνητική ανασκόπηση και την διδακτική παρέμβαση σε μαθητές της
Στ’ τάξης οι οποίοι δημιούργησαν τέσσερα πληροφοριογραφήματα για το μάθημα της
Γεωγραφίας και τους μεγάλους ποταμούς της Γης.
Περίληψη
This thesis aims to investigate and analyze the role of multimodality and
infographics in the teaching of Geography in primary education. The importance of
using infographics is important as through them the students' visual literacy can be
cultivated. The development of the topic was done through the research review and the
didactic intervention for students of the 6th grade who created four infographics for the
Geography lesson and the great rivers of the Earth.