Εμφάνιση απλής εγγραφής

Προδιαγραφές λειτουργίας του τμήματος υποδοχής σε ξενοδοχεία των Αθηνών που ανήκουν σε μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες. Μελέτη περίπτωσης: Moxy Hotel της ξενοδοχειακής αλυσίδας Marriott

dc.contributor.advisorΣεργόπουλος, Κωνσταντίνος
dc.contributor.authorΓιωτόπουλος, Κωνσταντίνος
dc.date.accessioned2024-01-26T13:47:17Z
dc.date.available2024-01-26T13:47:17Z
dc.date.issued2023-12
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/5823
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-5660
dc.format.extent73el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Αιγαίουel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΤουρισμόςel
dc.subjectΞενοδοχείαel
dc.subjectΥπάλληλος υποδοχήςel
dc.titleΠροδιαγραφές λειτουργίας του τμήματος υποδοχής σε ξενοδοχεία των Αθηνών που ανήκουν σε μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες. Μελέτη περίπτωσης: Moxy Hotel της ξενοδοχειακής αλυσίδας Marriottel
dc.title.alternativeOperation specifications of the reception department in Athens hotels that they belong to large hotel chains. Case study: Moxy Hotel of the Marriott hotel chainel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΚικίλια, Αικατερίνη
dc.contributor.committeeΠαπαγεωργίου, Αθηνά
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Τουρισμούel
dc.contributor.masterΚαινοτομία και Επιχειρηματικότητα στον Τουρισμόel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές