Εμφάνιση απλής εγγραφής

Μελέτη και αξιολόγηση ηλεκτρονικών καταστημάτων βιολογικών προϊόντων με βάση την εμπειρία των χρηστών και την προσβασιμότητά τους

dc.contributor.advisorPsaromiligkos, Ioannis (Yannis)
dc.contributor.authorΣταμέλου, Ευγενία
dc.date.accessioned2024-01-29T17:30:23Z
dc.date.available2024-01-29T17:30:23Z
dc.date.issued2023-08
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/5828
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-5665
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία έχει σκοπό τη μελέτη και αξιολόγηση ιστότοπων πώλησης βιολογικών προϊόντων, τόσο από ειδικούς της πληροφορικής (SEO) με εξειδικευμένα εργαλεία ελέγχου, όσο και από στοχευμένες ομάδες καταναλωτών βιολογικών προϊόντων. Το κριτήριο επιλογής των ηλεκτρονικών καταστημάτων έγινε από το καταναλωτικό κοινό, με τη βοήθεια των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Ζητήθηκε από καταναλωτές βιολογικών προϊόντων να αναφέρουν τις πέντε τοποθεσίες, τις οποίες έχουν επισκεφθεί και αναζητήσει βιολογικά προϊόντα το τελευταίο διάστημα και επιλέχθηκαν αυτές με τις περισσότερες επισκέψεις. Όσον αφορά την αξιολόγηση από ειδικούς ως προς τη λειτουργικότητα και την προσβασιμότητα των ιστότοπων, χρησιμοποιήθηκαν τρία εργαλεία ελέγχου, το WAVE, το Accessibility Checker και το Site Improve. Όσον αφορά την αξιολόγηση από τους καταναλωτές, το δείγμα αποτελούν καταναλωτές βιολογικών προϊόντων και το ερωτηματολόγιο που χρησιμοποιήθηκε για τη συλλογή δεδομένων είναι το User Engagement Scale (UES). Στο πλαίσιο της μελέτης, αναδεικνύονται τα προβλήματα που παρουσιάζουν οι τοποθεσίες καθώς και οι παράγοντες, που σχετίζονται με το περιεχόμενο και την εμφάνιση της ιστοσελίδας, οι οποίοι επιδρούν στο να επιλέξει ένας καταναλωτής ένα ηλεκτρονικό κατάστημα για τις αγορές του.el
dc.format.extent112el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectUser Engagement Scaleel
dc.subjectAccessibilityel
dc.subjectΑξιολόγηση e-shopel
dc.subjectΒιολογικά προϊόνταel
dc.subjectΠροσβασιμότηταel
dc.titleΜελέτη και αξιολόγηση ηλεκτρονικών καταστημάτων βιολογικών προϊόντων με βάση την εμπειρία των χρηστών και την προσβασιμότητά τουςel
dc.title.alternativeStudy and evaluation of organic online stores based on user experience and accessibilityel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeKytagias, Christos
dc.contributor.committeeΣαλμόν, Ιωάννης
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔιοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA)el
dc.description.abstracttranslatedThe purpose of this work is to study and evaluate websites selling organic products, both by IT experts (SEO) with specialized control tools, and by targeted groups of consumers of organic products. The selection criterion of the online stores was made by the consumer public, with the help of social media. Organic consumers were asked to name the five web locations they had, recently, visited and searched for organic products, and those with the most visits were selected. Regarding the SEO evaluation about the functionality and the accessibility of the websites, three expert tools were used: WAVE, Accessibility Checker and Site Improve. Regarding consumer evaluation, the sample consists of consumers of organic products and the questionnaire that was used to collect data is the User Engagement Scale (UES). In the context of the study, the problems of the locations as well as the factors related to the content and appearance of the websites, which influence a consumer to choose an online store for their purchases, are highlighted.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές