Show simple item record

Η ομαλή μετάβαση από το οικογενειακό περιβάλλον στον παιδικό σταθμό

dc.contributor.advisorPILIOURAS, PANAGIOTIS
dc.contributor.authorΜαστροκάλου, Χρυσάνθη
dc.date.accessioned2024-02-21T11:13:29Z
dc.date.available2024-02-21T11:13:29Z
dc.date.issued2024-02-16
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/5931
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-5767
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία επικεντρώνεται στην εξέταση και προώθηση της ομαλής μετάβασης προ-σχολικής ηλικίας παιδιών από το οικείο περιβάλλον του σπιτιού στο περιβάλλον του παιδικού σταθμού. Αναλύει τους παράγοντες που επηρεάζουν αυτή τη διαδικασία, καθώς και τις επιπτώσεις της στην κοινωνική, συναισθηματική, και ακαδημαϊκή ανάπτυξη των παιδιών. Επιπλέον, διερευνά τις βέλτιστες πρακτικές και αναπτύσσει στρατηγικές για τη διευκόλυνση της εν λόγω μετάβασης, προτείνοντας τρόπους βελτίωσης της υποστήριξης προς τα παιδιά και τις οικογένειές τους κατά την περίοδο αυτή. Τονίζεται η σημασία της ομαλής μετάβασης για την παιδική ανάπτυξη και την ευημερία, καθιστώντας αυτή την διαδικασία κεντρικό στοιχείο για την εκπαιδευτική επιτυχία και την κοινωνική ένταξη των παιδιών.el
dc.format.extent68el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΟικογένειαel
dc.titleΗ ομαλή μετάβαση από το οικογενειακό περιβάλλον στον παιδικό σταθμόel
dc.title.alternativeThe smooth transition from the family environment to the nurseryel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΚαραμηνάς, Ιγνάτιος
dc.contributor.committeeKARKALOUSOS, PETROS
dc.contributor.facultyΣχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιαςel
dc.contributor.departmentΤμήμα Βιοϊατρικών Επιστημώνel
dc.contributor.masterΠαιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεωνel
dc.description.abstracttranslatedThis work focuses on examining and promoting the smooth transition of preschool-aged chil-dren from the home environment to the daycare setting. It analyses the factors affecting this process, as well as the implications for the social, emotional, and academic development of the children. Furthermore, it explores best practices and develops strategies to facilitate this transi-tion, proposing ways to improve support for children and their families during this period. The importance of a smooth transition for children's development and well-being is emphasized, making this process a central element for educational success and social inclusion of children.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές