Σχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας και προώθηση καταστήματος Κορεάτικων ενδυμάτων ”Milky Shop”
Brand identity design and promotional campaign for a Korean fashion store ”Milky Shop”
Abstract
Στο παρόν θεωρητικό κομμάτι της πτυχιακής εργασίας, παρουσιάζεται όλη η διαδικασία, μελέτη και σχεδιαστική πορεία που προηγήθηκαν για την ολοκλήρωση του εμπορικού σήματος και ταυτότητας της εταιρείας Milky Shop. Το brand αυτό πρόκειται για μία εμπορική αλυσίδα προώθησης κορεάτικων ενδυμάτων, οπότε και ακολουθεί αναδρομή στην κορεάτικη αισθητική, έρευνα στο σχέδιο μόδας και μελέτη σε αντίστοιχες εταιρείες του σήμερα. Στην συνέχεια της εργασίας αναλύεται η έρευνα και η μεθοδολογία που χρειάζονται για τον σχεδιασμό μίας πετυχημένης εταιρικής ταυτότητας, καθώς και τα οφέλη ενός εύστοχου και ταυτόχρονα καλαίσθητου brand identy. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας ακολουθεί η ανάλυση της σχεδίασης εταιρικής ταυτότητας, διαφημιστικής καμπάνιας και άλλες εφαρμογές που έχω κάνει για την εταιρεία Milky Shop.
Abstract
In this theorecal part of the thesis, the enre process, study and design process that preceded the compleon of the brand and identy of Milky Shop is presented. This brand is a commercial chain promong Korean clothing, so a review of Korean aesthecs, research on fashion design and study on similar companies of today follows. The rest of the paper analyses the research and methodology needed to design a successful corporate identy, as well as the benefits of an apt yet stylish brand identy. The second part of the paper is an analysis of the corporate identy design, adversing campaign and other applicaons I have done for Milky Shop.