Σχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας αλυσίδας καταστημάτων καφέ "IL MÒNACO"
Branding design for coffee franchise "IL MÒNACO"
Keywords
Οικολογικό αποτύπωμα ; Καφές ; Βιωσιμότητα ; Κυκλική οικονομίαAbstract
Η παρούσα πτυχιακή εργασία αποτελεί μια μελέτη πάνω στον καφέ˙ την ιστορία και την εξέλιξή του, τον αντίκτυπο στην κοινωνία και το περιβάλλον όπως επίσης και μια σχεδιαστική πρόταση που προκύπτει από μελέτη της αγοράς κι επιχειρεί να απαντήσει και να καλύψει κενά που υπάρχουν στον ανταγωνισμό, τόσο σε επίπεδο εταιρικής υπευθυνότητας, όσο και σε σχεδιαστικό.
Με βάση την έρευνα η πρόταση αφορά εταιρία με την επωνυμία «IL MÒNACO» που αποτελεί δίκτυο καταστημάτων/καφεκοπτείων με δική της μονάδα μεταποίησης καφέ, που δραστηριοποιείται σε Ελλάδα κι εξωτερικό.
Στόχος είναι η δημιουργία μιας εταιρικής ταυτότητας που θα αναδεικνύει το προϊόν και τις αξίες της εταιρίας, που θα έχει όμως τη
δική της μοναδική αισθητική και υπόσταση, και θα την κάνει αναγνωρίσιμη και ξεχωριστή σε σχέση με άλλες ανταγωνιστικές αλυσίδες καφέ. Επιπλέον στόχος αποτελεί ο αρμονικός συνδυασμός αισθητικών στοιχείων του concept με τα κριτήρια της σύγχρονης οπτικής επικοινωνίας.
Abstract
This dissertation is a study on coffee; its history and evolution, the impact on society and the environment as well as a design proposal resulting from a market study and an attempt to cover gaps that exist in the competition, both in terms of corporate responsibility and design.
Based on the research, the proposal concerns a company with the name «IL MÒNACO» which is a network of shops/coffee roasters with its own coffee processing unit, active in Greece and abroad.
The goal is to create a corporate identity that will highlight the company’s product and values, but which will have its own unique aesthetic and substance, and will make it recognizable and distinct from other competing coffee chains. Another goal is the harmonious combination of aesthetic elements of the concept with the criteria of modern visual communication.