Show simple item record

Συναισθηματική νοημοσύνη και εκπαιδευτική ηγεσία. Απόψεις διευθυντών/διευθυντριών κέντρων ξενόγλωσσης εκπαίδευσης

dc.contributor.advisorΣαλμόν, Ιωάννης
dc.contributor.authorΧριστοπούλου, Δήμητρα
dc.date.accessioned2024-04-10T11:57:45Z
dc.date.available2024-04-10T11:57:45Z
dc.date.issued2024-03-27
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/6459
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-6295
dc.description.abstractΗ παρούσα έρευνα θα διευρευνήσει τις αντιλήψεις των Διευθυντών – Διευθυντριών κέντρων ξενόγλωσσης εκπαίδευσης για τη Συναισθηματική Νοημοσύνη και την επίδρασή της στην Εκπαιδευτική Ηγεσία των κέντρων τους. Για το διεξαγωγή της έρευνας επιλέχθηκαν Διευθυντές και Διευθύντριες με εμπειρία στο χώρο της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης και ειδικότερα στα κέντρα εκμάθησης της Αγγλικής γλώσσας και χρησιμοποιήθηκε η ποιοτική μέθοδος ως μέσο συλλογής δεδομένων με την πραγματοποίηση εννέα ημιδομημένων συνεντεύξεων.el
dc.format.extent120el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΣυναισθηματική νοημοσύνηel
dc.subjectΕκπαιδευτική ηγεσίαel
dc.subjectΔιευθυντήςel
dc.subjectΚέντρα ξενόγλωσσης εκπαίδευσηςel
dc.subjectΣτυλ ηγεσίαςel
dc.subjectEmotional intelligenceel
dc.titleΣυναισθηματική νοημοσύνη και εκπαιδευτική ηγεσία. Απόψεις διευθυντών/διευθυντριών κέντρων ξενόγλωσσης εκπαίδευσηςel
dc.title.alternativeEmotional intelligence and educational leadership. Views of foreign language centre managersel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΠιερράκος, Γεώργιος
dc.contributor.committeePsaromiligkos, Ioannis (Yannis)
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔιοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.description.abstracttranslatedThis study will examine the perceptions of foreign language centre Managers in relation to Emotional Intelligence and its impact on their Educational Leadership. Managers and Director of Studies with experience in the field of foreign language education, especially in foreign language centres, were selected in order to conduct the research. The qualitive method was used as means of data collection by carrying out nine semi-structured interviews.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές