Εμφάνιση απλής εγγραφής

Εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης στη νηπιακή ηλικία

dc.contributor.advisorPsaromiligkos, Ioannis (Yannis)
dc.contributor.authorΤαστσή, Κωνσταντίνα
dc.date.accessioned2024-04-15T11:38:35Z
dc.date.available2024-04-15T11:38:35Z
dc.date.issued2024-03-27
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/6494
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-6330
dc.description.abstractΤα παιδιά πρώτης σχολικής ηλικίας μεγαλώνουν σε ένα κόσμο που κυριαρχεί η Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ) και βιώνουν τις εφαρμογές της ως κάτι αυτονόητο στην καθημερινότητά τους. Στη διεθνή βιβλιογραφία υπάρχουν ακόμα ελάχιστες αναφορές σε σχέση με τις δυνατότητες ένταξης εκπαιδευτικών εφαρμογών ΤΝ σε αυτή την ηλικιακή ομάδα. Στην παρούσα ερευνητική εργασία, επιδιώκουμε να αποτυπώσουμε τα πρώτα στάδια της ανάπτυξης ενός εκπαιδευτικού προγράμματος που θα φέρνει με τρόπο απλό, κατανοητό και συνεπή τα παιδιά σε επαφή με τις έννοιες, τις εφαρμογές, τα πλεονεκτήματα, τις αδυναμίες, τις προκλήσεις και τους κινδύνους την ΤΝ στην καθημερινότητά τους. Στα πλαίσια της έρευνας, δημιουργούμε τον σκελετό ενός εκπαιδευτικού προγράμματος, τα βασικά σχέδια μαθήματος, τα εφαρμόζουμε στην τάξη και εξάγουμε κρίσιμα ποσοτικά πρώτα συμπεράσματα σχετικά με την αποτελεσματικότητά τους.el
dc.format.extent52el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subjectΠροσχολική ηλικίαel
dc.subjectΤεχνητή νοημοσύνηel
dc.subjectΜηχανική μάθησηel
dc.subjectΕκπαιδευτικά προγράμματαel
dc.titleΕφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης στη νηπιακή ηλικίαel
dc.title.alternativeIntroducing artificial intelligence concepts in early childhood educationel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeYannas, Prodromos
dc.contributor.committeeSpyridakos, Athanasios
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔιοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.description.abstracttranslatedPrimary school children grow up in a world dominated by Artificial Intelligence (AI) and experience its applications as something natural in their daily lives. In the international literature there are still few references to the possibilities of integrating educational AI applications in this age group. In this research paper, we seek to capture the early stages of the development of an educational program that will bring children in a simple, understandable, and consistent way with the concepts, applications, strengths, weaknesses, challenges and risks of AI in their daily lives. As part of research, we create the framework of an educational program, the basic lesson plans, apply them in the classroom and draw critical quantitative first conclusions about their effectiveness.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές