Σχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας και δημιουργία προωθητικών ενεργειών της εταιρείας σοκολάτας «Aster»
Corporate identity design and creation of promotional activities for the chocolate company «Aster»
Λέξεις-κλειδιά
Σοκολατοβιομηχανία ; Εφαρμογές εταιρικής ταυτότητας ; Προϊόντα ; Εταιρική ταυτότητα ; Μέσα προώθησης ; Επανάχρηση ; Περιβαλλοντική και κοινωνική ευθύνηΠερίληψη
Στην παρούσα πτυχιακή εργασία μελετάται και δημιουργείται η εταιρική ταυτότητα της σοκολατοποιίας «Aster», μια εταιρεία που δημιούργησα για να καλύψω τις ανάγκες της πτυχιακής εργασίας. Ξεκινώντας ως μια μικρή επιχείρηση στο κέντρο της Αθήνας το 2000, η «Aster» επιδιώκει να επεκταθεί σε όλη την ελληνική επικράτεια, και για αυτό το σκοπό αποφάσισε τον επανασχεδιασμό της οπτικής επικοινωνίας της. Η «Aster» υπόσχεται στους καταναλωτές ένα ταξίδι στο χρόνο, τη νοσταλγία της φαντασίας, του παιχνιδιού και της απόλαυσης. Για να επιτύχω αυτό το στόχο πραγματοποίησα την απαραίτητη θεωρητική έρευνα. Συντάσσοντας μια ξεχωριστή και ευφάνταστη ιστορία και στοχεύοντας ουσιαστικά σε όλες τις πιθανές ηλικίες καταναλωτών, η εταιρεία θα λανσάρει τις απολαυστικές της σοκολάτες, τα μπισκότα «Aster» αλλά και πολλά άλλα προϊόντα που θα προβληθούν στην παρούσα εργασία. Παράλληλα, θα αναλυθεί η φιλοσοφία της εταιρείας, η οποία περιλαμβάνει έντονη κοινωνική ευθύνη και περιβαλλοντική συνείδηση. Τέλος, θα αναφερθώ στα μέσα προώθησης της «Aster» στα κοινωνικά δίκτυα, ψηφιακά αλλά και την έντυπη προώθηση των προϊόντων. Τέλος, παρουσιάζω τα συμπεράσματα στα οποία οδηγήθηκα κατά τη διάρκεια της εκπόνησης της πτυχιακής εργασίας.
Περίληψη
The current thesis includes the study and designing for the branding identity of the chocolate factory “«Aster»”, a company that I created to cover the requirements of the project. Starting as a small business in the center of Athens in 2000, «Aster» seeks to expand it’s market share and distribution throughout Greece, so this year it is undergoing a redesign of its identity. «Aster» promises its consumers a journey through time, the nostalgia of fantasy, play and enjoyment. In order to achieve it, I carried out the necessary theoretical research. Creating a unique and imaginative story and targeting essentially all possible consumer ages, «Aster» launches the tasty chocolates, «Aster» biscuits and many other products that will be showcased in this thesis. Additionally I will present the company's ethic code, which include strong social responsibility and environmental awareness. Finally, I will mention the means of promoting «Aster» on social networks, digital media and printed promotion. To conclude, I will present the conclusions I made during the making of the thesis.