Η ψηφιακή εποχή του τουρισμού
The digital era of tourism
Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία
Συγγραφέας
Παπανικολάου, Βασίλειος
Ημερομηνία
2021-06Επιβλέπων
Παπαγρηγορίου, ΑριστείδηςΛέξεις-κλειδιά
Ηλεκτρονικός τουρισμός ; Μέσα κοινωνικής δικτύωσης ; Τουριστικές καμπάνιες μάρκετινγκΠερίληψη
Τις τελευταίες δεκαετίες η τεχνολογία βιώνει εκθετική ανάπτυξη. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη μετατροπή διαφόρων κλάδων, όπως και τον τουρισμό. Ειδικότερα, στο πλαίσιο της μετάβασης στην ψηφιοποίηση, ο τουρισμός έχει πλέον αποκτήσει μια νέα μορφή, που αποκαλείται ηλεκτρονικός τουρισμός. Αυτή η ιδέα αναφέρεται στην ενσωμάτωση της τεχνολογίας πληροφορικής και επικοινωνιών σε κάθε ξεχωριστή διαδικασία και πτυχή τουρισμού. Αυτή η αλλαγή έχει αναμφίβολα επιφέρει ορισμένες αλλαγές στη βιομηχανία και κάθε νέα τεχνολογία έχει τόσο πλεονεκτήματα όσο και μειονεκτήματα. Η παρούσα εργασία εξετάζει την έρευνα και την βιβλιογραφία που έχει προηγηθεί σε όλα αυτά τα στοιχεία, παρουσιάζοντας και απόψεις διάφορων συγγραφέων. Στη συνέχεια επικεντρώνεται στα κοινωνικά μέσα και τη διείσδυσή τους στη βιομηχανία του τουρισμού. Σε αυτό το πλαίσιο, τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα των κοινωνικών μέσων στον τουρισμό αναλύονται και γίνεται επισκόπηση των σύγχρονων τάσεων στον τουρισμό. Τέλος, η διατριβή ολοκληρώνεται με τα συμπεράσματα, επισημαίνοντας τη μετατόπιση του τουρισμού στην ψηφιακή εποχή.
Περίληψη
The last decades, technology has experienced exponential growth. This results in the transformation of various industries, as well as the industry of tourism. In particular, in the context of the transition to digitalization, tourism has now transformed into a new form, called e-tourism. This idea refers to the integration of information and communication technology in each separate process and aspect of tourism. This change has undoubtedly brought about some changes within the industry and every new technology has both advantages and disadvantages. This paper examines the research and literature that has preceded all of these elements but also presents the views of various authors. Then there has been focus on social media and their penetration within the tourism industry. In this context, the advantages and disadvantages of social media in tourism have been analyzed as well as a review of the current trends. Finally, the dissertation concludes with the conclusions, pointing out the shift of tourism to the digital age.