Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η διερεύνηση της επάρκειας και της ετοιμότητας των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης του νομού Αττικής, στις πολυπολιτισμικές τάξεις

dc.contributor.advisorYannas, Prodromos
dc.contributor.authorΚουρή, Μαριάννα
dc.contributor.authorΣέρβου, Αργυρούλα
dc.date.accessioned2021-06-10T07:56:00Z
dc.date.available2021-06-10T07:56:00Z
dc.date.issued2021-05-24
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/686
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-537
dc.description.abstractΗ παρούσα έρευνα πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο εκπόνησης μεταπτυχιακής εργασίας με τίτλο: « Η διερεύνηση της επάρκειας και της ετοιμότητας των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης του Νομού Αττικής, στις πολυπολιτισμικές τάξεις». Κύριος σκοπός της ερευνητικής εργασίας ήταν η διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τη διαπολιτισμική επάρκεια και ετοιμότητα που διαθέτουν οι ίδιοι. Στην έρευνα συμμετείχε ένα δείγμα 142 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης του νομού Αττικής. Η έρευνα διεξήχθη από το Δεκέμβριο του 2020 έως τον Ιανουάριο του 2021 και πραγματοποιήθηκε με ποσοτική προσέγγιση και με ερευνητικό εργαλείο το ερωτηματολόγιο. Από την ανάλυση και επεξεργασία των δεδομένων της έρευνας διαπιστώθηκε ότι οι εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης είναι ανέτοιμοι να διαχειριστούν μαθητές από διαφορετικά πολιτισμικά πλαίσια και απουσιάζει η διαπολιτισμική τους κατάρτιση και επιμόρφωση, γεγονός που καθιστά επιτακτική την ανάγκη για διαπολιτισμική μάθηση και εκπαίδευση.el
dc.format.extent147el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΔιαπολιτισμική εκπαίδευσηel
dc.subjectΔιαπολιτισμική επάρκειαel
dc.subjectΠρωτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.subjectΔιαπολιτισμική ετοιμότηταel
dc.subjectΕκπαιδευτικοίel
dc.subjectIntercultural educationel
dc.titleΗ διερεύνηση της επάρκειας και της ετοιμότητας των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης του νομού Αττικής, στις πολυπολιτισμικές τάξειςel
dc.title.alternativeThe investigation of the intercultural competence and readiness of the primary education teachers of Atticael
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΠιερράκος, Γεώργιος
dc.contributor.committeeSpyridakos, Athanasios
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔιοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.description.abstracttranslatedPresent research was carried out in the context of our postgraduate studies, which are titled: «The investigation of the intercultural competence and readiness of the Primary school teachers of Attica». The main purpose of current research is to investigate the views of primary school teachers of Attica on their intercultural competence and readiness. A sample of 142 Primary school teachers of Attica participated in the research. The survey was conducted from December 2020 to January 2021 and was carried out with the quantitative approach and specifically via questionnaire as a research tool. The analysis and processing of the survey data showed that Primary school teachers are unprepared to manage students from different cultural backgrounds and their intercultural training and education is absent, which makes the need for intercultural learning and education urgent.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές