Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ταύτιση αξιών, καταναλωτή και brand, σε θέματα κοινωνικής ή περιβαλλοντικής βιωσιμότητας

dc.contributor.advisorRizomyliotis, Ioannis
dc.contributor.authorΤρίμμη, Άννα
dc.date.accessioned2024-06-20T08:21:53Z
dc.date.available2024-06-20T08:21:53Z
dc.date.issued2024-05-30
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/6887
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-6722
dc.description.abstractΣκοπός της έρευνας είναι να μελετηθεί αν το καταναλωτικό κοινό ταυτίζεται με τις κοινωνικές και περιβαλλοντικές αξίες που πρεσβεύουν οι εταιρείες που εφαρμόζουν το «βιώσιμο/ αειφόρο» πλάνο μάρκετινγκ, και αν αυτές οι δράσεις αποτελούν αιτία αφοσίωσης των καταναλωτών στις εταιρείες αυτές.el
dc.format.extent133el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΕταιρική κοινωνική ευθύνηel
dc.subjectΕταιρική βιωσιμότηταel
dc.subjectΤαύτιση αξιών καταναλωτήel
dc.subjectΠιστότητα καταναλωτώνel
dc.subjectΒιώσιμο μάρκετινγκel
dc.titleΤαύτιση αξιών, καταναλωτή και brand, σε θέματα κοινωνικής ή περιβαλλοντικής βιωσιμότηταςel
dc.title.alternativeCorrelation between consumer and brands values regarding social or environmental sustainabilityel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΣαλμόν, Ιωάννης
dc.contributor.committeePANOPOULOS, ANASTASIOS
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΔιοίκηση Επιχειρήσεων - Master in Business Administration (MBA)el
dc.description.abstracttranslatedThe aim of the research is to study whether the consumers identify with the social and environmental values advocated by the companies that implement the sustainable marketing plan, and whether these actions lead to a loyal customer.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές