Ταύτιση αξιών, καταναλωτή και brand, σε θέματα κοινωνικής ή περιβαλλοντικής βιωσιμότητας
Correlation between consumer and brands values regarding social or environmental sustainability
Keywords
Εταιρική κοινωνική ευθύνη ; Εταιρική βιωσιμότητα ; Ταύτιση αξιών καταναλωτή ; Πιστότητα καταναλωτών ; Βιώσιμο μάρκετινγκAbstract
Σκοπός της έρευνας είναι να μελετηθεί αν το καταναλωτικό κοινό ταυτίζεται με τις κοινωνικές και περιβαλλοντικές αξίες που πρεσβεύουν οι εταιρείες που εφαρμόζουν το «βιώσιμο/ αειφόρο» πλάνο μάρκετινγκ, και αν αυτές οι δράσεις αποτελούν αιτία αφοσίωσης των καταναλωτών στις εταιρείες αυτές.
Abstract
The aim of the research is to study whether the consumers identify with the social and environmental values advocated by the companies that implement the sustainable marketing plan, and whether these actions lead to a loyal customer.