Show simple item record

Συνεργασία, δημιουργικότητα και καινοτομία στην προσχολική εκπαίδευση

dc.contributor.advisorΦώτη, Παρασκευή
dc.contributor.authorΚασιούρα, Χαρούλα
dc.date.accessioned2024-07-11T13:57:42Z
dc.date.available2024-07-11T13:57:42Z
dc.date.issued2024-07-10
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/7016
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-6850
dc.descriptionEarly Childhood Education, Cooperation, Creative Learning, Novelty, Qualitative method, Review articlesel
dc.description.abstractΕισαγωγή: Η καινοτομία, η δημιουργικότητα και η συνεργασία στην προσχολική εκπαίδευση αποτελούν σημαντικούς παράγοντες στη διαμόρφωση των εκπαιδευτικών εμπειριών των παιδιών. Σκοπός: Με την ανασκόπηση των συγκεκριμένων εννοιών, η παρούσα μελέτη στοχεύει να παρέχει μια θεωρητική βάση για την εφαρμογή τους στο περιβάλλον της πρώιμης μάθησης. Σκοπός της μελέτης είναι να συνδυάσει αυτές τις έννοιες σε ένα ενιαίο πλαίσιο και να προτείνει πρακτικές εφαρμογές για την εφαρμογή τους στην πράξη. Μεθοδολογία: Για τη διεξαγωγή της παρούσας βιβλιογραφικής ανασκόπησης εφαρμόστηκε ένας ποιοτικός ερευνητικός σχεδιασμός που χρησιμοποιεί τη μέθοδο της Θεμελιωμένης θεωρίας. Ανασκοπικά άρθρα, γραμμένα στην αγγλική γλώσσα εισήχθησαν στο λογισμικό Atlas.ti.24, όπου διεξήχθη ολοκληρωμένη μελέτη και ανάλυση του περιεχομένου τους. Αποτελέσματα: Συνολικά 27 ανασκοπικά άρθρα απαιτήθηκαν για την επίτευξη του θεωρητικού κορεσμού. Στα άρθρα αυτά κωδικοποιήθηκαν 83 κωδικοί, που ομαδοποιήθηκαν σε 13 κατηγορίες. Συμπεράσματα: Τα ευρήματα αποκαλύπτουν ότι η καινοτομία, η δημιουργικότητα και η συνεργασία είναι αλληλένδετα και απαραίτητα για την προώθηση ενός εκπαιδευτικού περιβάλλοντος που είναι ευνοϊκό για την ολοκληρωμένη ανάπτυξη των παιδιών προσχολικής ηλικίας. Το προτεινόμενο πλαίσιο έχει σημαντικές δυνατότητες για την αναμόρφωση της προσχολικής εκπαίδευσης παγκοσμίως, διασφαλίζοντας ότι τα παιδιά είναι καλά εξοπλισμένα για να ανταποκριθούν στις προκλήσεις του 21ου αιώνα.el
dc.format.extent99el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΠροσχολική εκπαίδευσηel
dc.subjectΣυνεργασίαel
dc.subjectΔημιουργική μάθησηel
dc.subjectΚαινοτομίαel
dc.subjectΠοιοτική μέθοδοςel
dc.titleΣυνεργασία, δημιουργικότητα και καινοτομία στην προσχολική εκπαίδευσηel
dc.title.alternativeCollaboration, creativity and innovation in early childhood educationel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeMOUSENA, ELENI
dc.contributor.facultyΣχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιαςel
dc.contributor.departmentΤμήμα Βιοϊατρικών Επιστημώνel
dc.contributor.masterΠαιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεωνel
dc.description.abstracttranslatedIntroduction: Innovation, creativity, and collaboration in preschool education are significant factors in shaping children's educational experiences. Purpose: By reviewing these specific concepts, this study aims to provide a theoretical basis for their implementation in early learning environments. The purpose of the study is to com-bine these concepts into a unified framework and propose practical applications for their implementation in practice. Methodology: A qualitative research design using the Grounded Theory method was applied to conduct this literature review. Review articles written in English were entered into the Atlas.ti.24 software, where a comprehensive study and analysis of their content were con-ducted. Results: A total of 27 review articles were required to achieve theoretical saturation. These articles were coded into 83 codes, which were grouped into 13 categories. Conclusions: The findings reveal that innovation, creativity, and collaboration are interre-lated and essential for promoting an educational environment conducive to the holistic de-velopment of preschool-aged children. The proposed framework has significant potential to reshape preschool education globally, ensuring that children are well-equipped to meet the challenges of the 21st century.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές