Σύνδρομο Williams-Beuren: Μελέτη Περίπτωσης
Williams-Beuren syndrome: Case Study
Keywords
Williams-Beuren ; ΕκπαίδευσηAbstract
Εισαγωγή: Το θέμα που πραγματεύεται η παρούσα θεωρητική και ερευνητική διατριβή είναι το «Σύνδρομο Williams-Beuren». Περιγράφονται ορισμένα ιατρικά, φυσιογνωμικά και γνωστικά χαρακτηριστικά που διαθέτουν τα άτομα αυτού του συνδρόμου.
Σκοπός: Η εργασία έχει ως σκοπό να εντοπίσει κατά πόσο η μουσική συμβάλλει στην εκπαίδευση των παιδιών με σύνδρομο Williams-Beuren.
Μέθοδος: Χρησιμοποιήθηκε η ποιοτική μέθοδος της μελέτης περίπτωσης με δείγμα μια μαθήτρια έντεκα ετών που είχε διαγνωστεί με σύνδρομο Williams-Beuren. Η συλλογή δεδομένων έγινε μέσω παρατήρησης.
Αποτελέσματα: Στα αποτελέσματα της έρευνας διαφάνηκε πως η μουσική έχει θετική επίδραση στην εκπαίδευση των ατόμων με σύνδρομο Williams-Beuren.
Συμπεράσματα: Η μουσική θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ως μέθοδος διδασκαλίας στα άτομα με σύνδρομο Williams-Beuren.
Λέξεις κλειδιά: σύνδρομο Williams-Beuren, μουσική, εκπαίδευση
Abstract
Introduction: The present theoretical and research dissertation deals with "Williams-Beuren Syndrome". Some medical, physiognomic and cognitive characteristics of individuals with this syndrome are described.
Purpose: The purpose of the work is to identify whether music contributes to the education of children with Williams-Beuren syndrome.
Method: The qualitative case study method was used with a sample of an eleven-year-old schoolgirl diagnosed with Williams-Beuren syndrome. Data collection was done through observation.
Results: The results of the research showed that music has a positive effect on the education of people with Williams-Beuren syndrome.
Discussion: Music could be used as a teaching method for people with Williams-Beuren syndrome.
Key words:Williams-Beuren syndrome, music, education