Show simple item record

Σύνδρομο Williams-Beuren: Μελέτη Περίπτωσης

dc.contributor.advisorKonstanti, Ourania
dc.contributor.authorΤριάντη, Παρθένα
dc.date.accessioned2024-07-12T07:54:25Z
dc.date.available2024-07-12T07:54:25Z
dc.date.issued2024-07-08
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/7028
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-6862
dc.description.abstractΕισαγωγή: Το θέμα που πραγματεύεται η παρούσα θεωρητική και ερευνητική διατριβή είναι το «Σύνδρομο Williams-Beuren». Περιγράφονται ορισμένα ιατρικά, φυσιογνωμικά και γνωστικά χαρακτηριστικά που διαθέτουν τα άτομα αυτού του συνδρόμου. Σκοπός: Η εργασία έχει ως σκοπό να εντοπίσει κατά πόσο η μουσική συμβάλλει στην εκπαίδευση των παιδιών με σύνδρομο Williams-Beuren. Μέθοδος: Χρησιμοποιήθηκε η ποιοτική μέθοδος της μελέτης περίπτωσης με δείγμα μια μαθήτρια έντεκα ετών που είχε διαγνωστεί με σύνδρομο Williams-Beuren. Η συλλογή δεδομένων έγινε μέσω παρατήρησης. Αποτελέσματα: Στα αποτελέσματα της έρευνας διαφάνηκε πως η μουσική έχει θετική επίδραση στην εκπαίδευση των ατόμων με σύνδρομο Williams-Beuren. Συμπεράσματα: Η μουσική θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ως μέθοδος διδασκαλίας στα άτομα με σύνδρομο Williams-Beuren. Λέξεις κλειδιά: σύνδρομο Williams-Beuren, μουσική, εκπαίδευσηel
dc.format.extent35el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectWilliams-Beurenel
dc.subjectΕκπαίδευσηel
dc.titleΣύνδρομο Williams-Beuren: Μελέτη Περίπτωσηςel
dc.title.alternativeWilliams-Beuren syndrome: Case Studyel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeMeintasi, Athanasia
dc.contributor.facultyΣχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιαςel
dc.contributor.departmentΤμήμα Βιοϊατρικών Επιστημώνel
dc.contributor.masterΠαιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεωνel
dc.description.abstracttranslatedIntroduction: The present theoretical and research dissertation deals with "Williams-Beuren Syndrome". Some medical, physiognomic and cognitive characteristics of individuals with this syndrome are described. Purpose: The purpose of the work is to identify whether music contributes to the education of children with Williams-Beuren syndrome. Method: The qualitative case study method was used with a sample of an eleven-year-old schoolgirl diagnosed with Williams-Beuren syndrome. Data collection was done through observation. Results: The results of the research showed that music has a positive effect on the education of people with Williams-Beuren syndrome. Discussion: Music could be used as a teaching method for people with Williams-Beuren syndrome. Key words:Williams-Beuren syndrome, music, educationel


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές