dc.contributor.advisor | Konstanti, Ourania | |
dc.contributor.author | Τριάντη, Παρθένα | |
dc.date.accessioned | 2024-07-12T07:54:25Z | |
dc.date.available | 2024-07-12T07:54:25Z | |
dc.date.issued | 2024-07-08 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/7028 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-6862 | |
dc.description.abstract | Εισαγωγή: Το θέμα που πραγματεύεται η παρούσα θεωρητική και ερευνητική διατριβή είναι το «Σύνδρομο Williams-Beuren». Περιγράφονται ορισμένα ιατρικά, φυσιογνωμικά και γνωστικά χαρακτηριστικά που διαθέτουν τα άτομα αυτού του συνδρόμου.
Σκοπός: Η εργασία έχει ως σκοπό να εντοπίσει κατά πόσο η μουσική συμβάλλει στην εκπαίδευση των παιδιών με σύνδρομο Williams-Beuren.
Μέθοδος: Χρησιμοποιήθηκε η ποιοτική μέθοδος της μελέτης περίπτωσης με δείγμα μια μαθήτρια έντεκα ετών που είχε διαγνωστεί με σύνδρομο Williams-Beuren. Η συλλογή δεδομένων έγινε μέσω παρατήρησης.
Αποτελέσματα: Στα αποτελέσματα της έρευνας διαφάνηκε πως η μουσική έχει θετική επίδραση στην εκπαίδευση των ατόμων με σύνδρομο Williams-Beuren.
Συμπεράσματα: Η μουσική θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ως μέθοδος διδασκαλίας στα άτομα με σύνδρομο Williams-Beuren.
Λέξεις κλειδιά: σύνδρομο Williams-Beuren, μουσική, εκπαίδευση | el |
dc.format.extent | 35 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.publisher | Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.) | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el | * |
dc.subject | Williams-Beuren | el |
dc.subject | Εκπαίδευση | el |
dc.title | Σύνδρομο Williams-Beuren: Μελέτη Περίπτωσης | el |
dc.title.alternative | Williams-Beuren syndrome: Case Study | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Meintasi, Athanasia | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιας | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Βιοϊατρικών Επιστημών | el |
dc.contributor.master | Παιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων | el |
dc.description.abstracttranslated | Introduction: The present theoretical and research dissertation deals with "Williams-Beuren Syndrome". Some medical, physiognomic and cognitive characteristics of individuals with this syndrome are described.
Purpose: The purpose of the work is to identify whether music contributes to the education of children with Williams-Beuren syndrome.
Method: The qualitative case study method was used with a sample of an eleven-year-old schoolgirl diagnosed with Williams-Beuren syndrome. Data collection was done through observation.
Results: The results of the research showed that music has a positive effect on the education of people with Williams-Beuren syndrome.
Discussion: Music could be used as a teaching method for people with Williams-Beuren syndrome.
Key words:Williams-Beuren syndrome, music, education | el |