Εμφάνιση απλής εγγραφής

Στάσεις της Σχολικής Ηγεσίας και των Εκπαιδευτικών στη Συμπεριληπτική Εκπαίδευση

dc.contributor.advisorΠανόπουλος, Βασίλειος
dc.contributor.authorΚαστάνη, Καλλιόπη
dc.date.accessioned2024-07-15T06:52:33Z
dc.date.available2024-07-15T06:52:33Z
dc.date.issued2024-07-08
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/7038
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-6872
dc.description.abstractΣτην παρούσα εργασία γίνεται μια προσπάθεια προσέγγισης της έννοιας της Συμπερίληψης στην Εκπαίδευση (Inclusive Education), μιας έννοιας δύσκολης να συνοψιστεί σε έναν μόνο ορισμό. Ο αυξανόμενος αριθμός μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρία την ανάγουν σε πρωταρχική εκπαιδευτική πολιτική που εναρμονίζεται με την προάσπιση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Για τη μετουσίωση της από όραμα σε πράξη είναι απαραίτητος ο ρόλος της σχολικής ηγεσίας και των εκπαιδευτικών. Οι στάσεις της σχολικής ηγεσίας και των εκπαιδευτικών αποτελούν σημαντικό παράγοντα για μια επιτυχημένη εφαρμογή της συνεκπαίδευσης των μαθητών με ή χωρίς εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρία.el
dc.format.extent51el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΣυμπερίληψηel
dc.subjectΜαθητές με Ε.ε.α./α.el
dc.subjectΕκπαιδευτικοίel
dc.subjectΣυμπεριληπτική εκπαίδευσηel
dc.subjectΣχολική ηγεσίαel
dc.titleΣτάσεις της Σχολικής Ηγεσίας και των Εκπαιδευτικών στη Συμπεριληπτική Εκπαίδευσηel
dc.title.alternativeAttitudes of School Leadership and Teachers το Inclusive Educationel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΚαρκαλούσος, Πέτρος
dc.contributor.facultyΣχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιαςel
dc.contributor.departmentΤμήμα Βιοϊατρικών Επιστημώνel
dc.contributor.masterΠαιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεωνel
dc.description.abstracttranslatedIn this paper, an attempt is made to approach the concept of Inclusion in Education (Inclusive Education), a concept difficult to summarize in a single definition. The growing number of students with special educational needs or disabilities makes it a primary educational policy that is harmonized with the defense of human rights. The role of school leadership and teachers is essential for its transformation from vision to practice. The attitudes of school leadership and teachers are an important factor for a successful implementation of the inclusive education of students with or without educational needs or disabilities.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές