dc.contributor.advisor | Πανόπουλος, Βασίλειος | |
dc.contributor.author | Καστάνη, Καλλιόπη | |
dc.date.accessioned | 2024-07-15T06:52:33Z | |
dc.date.available | 2024-07-15T06:52:33Z | |
dc.date.issued | 2024-07-08 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/7038 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-6872 | |
dc.description.abstract | Στην παρούσα εργασία γίνεται μια προσπάθεια προσέγγισης της έννοιας της
Συμπερίληψης στην Εκπαίδευση (Inclusive Education), μιας έννοιας δύσκολης να
συνοψιστεί σε έναν μόνο ορισμό. Ο αυξανόμενος αριθμός μαθητών με ειδικές
εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρία την ανάγουν σε πρωταρχική εκπαιδευτική πολιτική
που εναρμονίζεται με την προάσπιση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Για τη μετουσίωση
της από όραμα σε πράξη είναι απαραίτητος ο ρόλος της σχολικής ηγεσίας και των
εκπαιδευτικών. Οι στάσεις της σχολικής ηγεσίας και των εκπαιδευτικών αποτελούν
σημαντικό παράγοντα για μια επιτυχημένη εφαρμογή της συνεκπαίδευσης των μαθητών
με ή χωρίς εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρία. | el |
dc.format.extent | 51 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.publisher | Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.) | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Συμπερίληψη | el |
dc.subject | Μαθητές με Ε.ε.α./α. | el |
dc.subject | Εκπαιδευτικοί | el |
dc.subject | Συμπεριληπτική εκπαίδευση | el |
dc.subject | Σχολική ηγεσία | el |
dc.title | Στάσεις της Σχολικής Ηγεσίας και των Εκπαιδευτικών στη Συμπεριληπτική Εκπαίδευση | el |
dc.title.alternative | Attitudes of School Leadership and Teachers το Inclusive Education | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Καρκαλούσος, Πέτρος | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιας | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Βιοϊατρικών Επιστημών | el |
dc.contributor.master | Παιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων | el |
dc.description.abstracttranslated | In this paper, an attempt is made to approach the concept of Inclusion in
Education (Inclusive Education), a concept difficult to summarize in a single definition. The
growing number of students with special educational needs or disabilities makes it a
primary educational policy that is harmonized with the defense of human rights. The role
of school leadership and teachers is essential for its transformation from vision to practice.
The attitudes of school leadership and teachers are an important factor for a successful
implementation of the inclusive education of students with or without educational needs
or disabilities. | el |