Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η ανάπτυξη της δημιουργικότητας των παιδιών με αυτισμό μέσα από τις τέχνες

dc.contributor.advisorΦώτη, Παρασκευή
dc.contributor.authorΚοτρότσου, Κανέλλα
dc.date.accessioned2024-07-15T07:46:32Z
dc.date.available2024-07-15T07:46:32Z
dc.date.issued2024-07-12
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/7048
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-6882
dc.description.abstractΗ διαταραχή του φάσματος του αυτισμού (ASD) είναι μια σύνθετη νευροα-ναπτυξιακή κατάσταση η οποία ξεκινάει στη βρεφική ή πρώιμη παιδική ηλικία, (3, 4 χρονών) στην οποία γενετικές και μη γενετικές επιρροές που δρουν είτε μόνες τους είτε σε συνδυασμό συμβάλλουν στην ανάπτυξη ASD. (Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας. ICD-11) Oι τέχνες στην ζωή του ανθρώπου και ιδιαίτερα των παιδιών αποτελεί ένα αποτελεσματι-κό εργαλείο ώστε τα παιδιά να εκφράζουν ελεύθερα τα συναισθήματά τους. Έτσι λοιπόν όταν τα παιδιά με αυτισμό όταν ασχοληθούν με τις τέχνες τους δίνεται η ευκαιρία να εκ-φράσουν τα συναισθήματα και τις εντυπώσεις τους για τον κόσμο. Να καλλιεργήσουν την επικοινωνία και την ανάπτυξη των κοινωνικών τους σχέσεων. Και να εμπλουτίσουν την φαντασία και την δημιουργικότητα τους. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνηθεί κατά πόσο η τέχνη της μουσικής και του θεάτρου μπορεί να συμβάλει στην ανάπτυξη της δημιουργικότητας καθώς και στις κοινωνικές δεξιότητες των παιδιών με αυτισμό. Η μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε για την απάντηση των παραπάνω ερευνητικών ερω-τημάτων είναι η συστηματική ανασκόπηση η οποία αποτελεί σημαντικό εργαλείο για την προσέγγιση της βιβλιογραφίας. Τα αποτελέσματα της συγκεκριμένης εργασίας μας δείχνουν ότι οι δραστηριότητες της μουσικής και του θεάτρου βοηθούν σημαντικά τα παιδιά με αυτισμό να αναπτύξουν τις κοινωνικές τους δεξιότητες δημιουργώντας έτσι αξίες οι οποίες θα τους βοηθήσουν να ενταχθούν αρμονικά στο κοινωνικό σύνολο. Επίσης με τις παρεμβάσεις των δύο αυτών τεχνών αναπτύσσεται σε σημαντικό βαθμό η δημιουργικότητα και η φαντασία τους όπου μπορούν να τις χρησιμοποιήσουν μέσα στην αίθουσα διδασκαλίας αλλά και στην καθη-μερινή τους ζωή.el
dc.format.extent43el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΑυτισμόςel
dc.subjectMουσικήel
dc.subjectΘέατροel
dc.subjectΔημιουργικότηταel
dc.subjectΤέχνεςel
dc.titleΗ ανάπτυξη της δημιουργικότητας των παιδιών με αυτισμό μέσα από τις τέχνεςel
dc.title.alternativeThe development of creativity of children with autism through the artsel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeSIDIROPOULOU, TRIFENI
dc.contributor.facultyΣχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιαςel
dc.contributor.departmentΤμήμα Βιοϊατρικών Επιστημώνel
dc.contributor.masterΠαιδαγωγική μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεωνel
dc.description.abstracttranslatedAutism spectrum disorder (ASD) is a complex neurodevelopmental condition that begins in infancy or early childhood (3. 4 years of age) in which genetic and non-genetic influ-ences acting either alone or in combination contribute to the development ASD. (World Health Organization. ICD-11) The arts in human life and especially in children's life is an effective tool for children to freely express their emotions. Thus, when children with au-tism engage in the arts, they are given the opportunity to express their feelings and im-pressions of the world. Cultivate communication and the development of their social rela-tionships. And to enrich their imagination and creativity. The purpose of this work is to investigate whether the art of music and theater can con-tribute to the development of creativity as well as the social skills of children with autism. The method used to answer the above research questions is the systematic review which is an important tool for approaching the literature. The results of our specific work show that music and theater activities significantly help children with autism to develop their social skills, thus creating values that will help them integrate harmoniously into society. Also, with the interventions of these two arts, their creativity and imagination are developed to a significant extent where they can use them in the classroom as well as in their daily lives.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές