Μεταπτυχιακές διπλωματικές εργασίες - Επιστήμες της Αγωγής μέσω Καινοτόμων Τεχνολογιών και Βιοϊατρικών Προσεγγίσεων
Πρόσφατες υποβολές
-
Ο ρόλος της τέχνης στην ειδική αγωγή σε βαθμίδες του δημοτικού. Βιβλιογραφική μελέτη.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-10-07)Θέμα της εν λόγω εργασίας αποτελεί η αποτελεσματικότητα της χρήσης των εικαστικών τεχνών στην ειδική αγωγή. Ο ρόλος της τέχνης, εν γένει, σε εκπαιδευτικά προγράμματα που αφορούν μαθητές με αναπηρίες/ αναπτυξιακές διαταραχές/ ... -
Οικογένεια και Προσχολική Εκπαίδευση: Διαχείριση της Διαφορετικότητας στο περιβάλλον της Προσχολικής Ηλικίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-10-04)In recent years, there has been a marked increase in the creation of alternative family structures by same-sex individuals and same-sex couples through various means. These families deviate from traditional models and ... -
Η μη λεκτική επικοινωνία στην προσχολική ηλικία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-10-04)Η επικοινωνία είναι θεμελιώδες συστατικό της καθημερινής ανθρώπινης ύπαρξης. Είναι μια γνωστική και συναισθηματική διαδικασία που περιλαμβάνει την έκφραση και την κατανόηση συναισθημάτων και πράξεων, η οποία είναι παρούσα ... -
Ο παράγοντας του χώρου στη δυναμική των σχέσεων και το έργο του παιδαγωγού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-10-04)Η κατάλληλη διαρρύθμιση του σχολικού χώρου μπορεί να επηρεάσει θετικά την ολιστική ανάπτυξη των παιδιών, ήδη από την προσχολική ηλικία. Παράλληλα ο σχολικός χώρος επιδρά στη διαμόρφωση του εκπαιδευτικού έργου, ενθαρρύνοντας ... -
Διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών που εργάζονται σε τμήματα ειδικής αγωγής σε σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ και Ε.Ε.Ε.Ε.Κ) στην περιοχή του Πύργου Ηλείας, σχετικά με τη συνεργασία σχολείου και οικογενειακού/υποστηρικτικού περιβάλλοντος
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-10-04)Εισαγωγή: Η παρούσα ερευνητική εργασία στοχεύει στη διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών των Ειδικών σχολείων Πύργου Ηλείας αναφορικά με τις σχέσεις συνεργασίας που διατηρούν με τους γονείς των μαθητών τους, με σκοπό ... -
Η διαμόρφωση έμφυλων στερεοτύπων σε παιδιά προσχολικής ηλικίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-10-04)Η παρούσα διπλωματική εργασία εστιάζει στη διερεύνηση των έμφυλων διακρίσεων που αντιμετωπίζει ένα παιδί από τη στιγμή της γέννησής του έως την προσχολική ηλικία. Αναλύει πώς αυτές οι διακρίσεις μεταδίδονται και αναπαράγονται ... -
Πες μου ένα παραμύθι! Η θεραπευτική δύναμη της αφήγησης παραμυθιών σε συνδυασμό με την τέχνη στην ψηφιακή εποχή.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-10-04)Εισαγωγή: Τα παραμύθια κατέχουν αξιοσημείωτο ρόλο και εξυπηρετούν παιδαγωγικούς και εκπαιδευτικούς σκοπούς. Μέσω των παραμυθιών τα παιδιά προσεγγίζουν την γνώση και μαθαίνουν αβίαστα και δημιουργικά ενώ παράλληλα ... -
Το παραλήρημα των ηλικιωμένων, διάγνωση, πρόληψη και θεραπεία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-10)Εισαγωγή: Η γήρανση του πληθυσμού αποτελεί ένα φαινόμενο που προβληματίζει έντονα τα τελευταία χρόνια και δημιουργεί σημαντικές υγειονομικές προκλήσεις στον τομέα της υγιούς γήρανσης, ιδιαίτερα σε σχέση με τις ... -
Διερεύνηση αντιληπτικότητας των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ως προς τις αδιάγνωστες μαθησιακές δυσκολίες και η συνεργασία τους με τους γονείς.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-10-04)Εισαγωγή: Η ενσωμάτωση και η αποτελεσματική διαδικασία παιδιών με Μαθησιακές δυσκολίες εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τις στάσεις και γνώσεις των εκπαιδευτικών. Οι εκπαιδευτικοί χρειάζεται να εντοπίζουν και να αναγνωρίζουν ... -
Χρήση του προγράμματος βιοανάδρασης Mightier σε μαθητή με ΔΕΠ-Υ: μια μελέτη περίπτωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-10-04)Εισαγωγή: Η ΔΕΠ-Υ αποτελεί μια νευροαναπτυξιακή διαταραχή η οποία απαντάται στο 5-7% παιδιών σχολικής ηλικίας παγκοσμίως με συνέπειες σε πολλαπλούς τομείς. Οι αποτελεσματικές θεραπευτικές παρεμβάσεις περιλαμβάνουν ψηφιακές ... -
Οι φυσικές επιστήμες στην προσχολική ηλικία: Διδασκαλία του μαγνητισμού σε παιδιά προσχολικής ηλικίας με χρήση ΤΠΕ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-10-04)Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται και προσεγγίζει τον τομέα των φυσικών επιστημών στην προσχολική ηλικία. Πιο συγκεκριμένα μέσα από τον τομέα των φυσικών επιστημών επιλέχθηκε η προσέγγιση της έννοιας του μαγνητισμού ... -
Ανάπτυξη δημοκρατικής πολιτότητας μέσω του Προγράμματος Σπουδών της Προσχολικής Εκπαίδευσης και των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-10-07)Εισαγωγή: Η διαμόρφωση της δημοκρατικής πολιτότητας είναι βασικός στόχος της τυπικής εκπαίδευσης. Χαρακτηριστικά της πολιτότητας είναι η ενεργή συμμετοχή του ατόμου στη πολιτική και κοινωνική ζωή, η συλλογική συνείδηση, η ... -
Δυσαριθμησία και εκπαιδευτική νευροεπιστήμη.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-10-04)Η δυσλεξία και η δυσαριθμησία, και γενικότερα οι μαθησιακές δυσκολίες, ανήκουν σε ένα διεπιστημονικό πεδίο έρευνας με τεράστιο ενδιαφέρον. Είναι προφανές ότι η μελέτη των αναπτυξιακών διαταραχών είναι ένα πεδίο, που ... -
Η εκπροσώπηση των γυναικών Ρομά στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-09-21)Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η τεκμηρίωση μέσω βιβλιογραφικής μελέτης των πολιτισμικών εκείνων στοιχείων της κοινότητας Ρομά, που οδηγούν τις γυναίκες στην αποχή από την εκπαίδευση, τη σχολική διαρροή και τον ... -
Oι εικονικοί κόσμοι ως εκπαιδευτικά εργαλεία στην ειδική αγωγή: H περίπτωση του μαθήματος της ιστορίας στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-10-04)Περίληψη: Οι εικονικοί κόσμοι, γνωστοί στην διεθνή βιβλιογραφία με τον όρο “virtual words” αποτελούν τρισδιάστατα, συνθετικά σχεδιασμένα περιβάλλοντα τα οποία εξελίσσονται συνεχώς και συντηρούνται από τις ενεργές και ... -
Ψηφιακές τεχνολογίες στη μουσική εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-10-08)Εισαγωγή: Οι ψηφιακές τεχνολογίες στη μουσική εκπαίδευση έχουν επιφέρει σημαντικές αλλαγές στον τρόπο που μπορεί κάποιος να μάθει μουσική. Με τη εξέλιξη των ψηφιακών τεχνολογιών η μουσική είναι πλέον πιο εύκολα προσβάσιμη ... -
Εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης στην εκπαίδευση για την ενίσχυση της δημιουργικότητας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024) -
Δημιουργία θετικών τάξεων στην προσχολική εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-10-04)Εισαγωγή: Η Θετική Εκπαίδευση αποτελεί ένα αναδυόμενο πεδίο που επιδιώκει να ενσωματώσει τις αρχές της Θετικής Ψυχολογίας στην εκπαιδευτική πράξη. Η θετική τάξη μπορεί να περιγραφεί ως ένα μαθησιακό περιβάλλον που προωθεί ... -
Ο θεσμός της Παράλληλης Στήριξης κι η ορθή εφαρμογή του στα σχολεία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-10-04)Εισαγωγή: Τα τελευταία χρόνια εμφανίζεται έντονο ενδιαφέρον για την εκπαίδευση ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες κι αναπηρίες εντός των γενικών τάξεων. Μία τέτοια μορφή συνεκπαίδευσης είναι και η λεγόμενη «Παράλληλη ... -
Διαχείριση του πένθους των παιδιών προσχολικής ηλικίας από τους παιδαγωγούς πρώιμης παιδικής ηλικίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-10-04)Εισαγωγή: Στη σημερινή εποχή, οι Παιδαγωγοί Πρώιμης Παιδικής Ηλικίας, που εργάζονται στους Βρεφονηπιακούς και Παιδικούς σταθμούς, καλούνται να αντιμετωπίσουν συμπεριφορές των παιδιών προσχολικής ηλικίας, που οφείλονται ...