Show simple item record

Επιρροή των κοινωνικών δικτύων στην επιλογή οινικών προϊόντων: η περίπτωση του Vivino

dc.contributor.advisorΠαναγιωτακοπούλου, Κωσταντίνα
dc.contributor.authorΚουτσιαύτη, Μαρία
dc.date.accessioned2024-07-24T10:14:10Z
dc.date.available2024-07-24T10:14:10Z
dc.date.issued2024-07-18
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/7176
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-7008
dc.description.abstractΤα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως μέρος των νέων τεχνολογιών γίνονται καθημερινά όλο και πιο σημαντικά σε διάφορους κλάδους. Η εμφάνισή τους άλλαξε τον τρόπο επικοινωνίας και του μάρκετινγκ ιδιαίτερα στη βιομηχανία οίνου που είναι μια από τις παλαιότερες βιομηχανίες στον κόσμο. Η βιομηχανία οίνου έχει ως κύριο στόχο την αξιοποίηση του ψηφιακού μάρκετινγκ και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης με σκοπό να προσελκύσει ένα ευρύτερο κοινό, να αλληλεπιδράσει με τους πελάτες/καταναλωτές καθώς και να αυξήσει τις πωλήσεις. Οι στρατηγικές του Digital marketing, όπως η διαφήμιση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το μάρκετινγκ μέσω email, η δημιουργία ηλεκτρονικών καταστημάτων και εφαρμογών έχουν γίνει ουσιαστικό μέρος πλάνου μάρκετινγκ του κλάδου του οίνου. Στην παρούσα εργασία παρουσιάστηκε η επίδραση των social media στην αγοραστική επιλογή των καταναλωτών οινικών προϊόντων και πιο συγκεκριμένα διερευνήθηκε η περίπτωση της εφαρμογής Vivino. Εξετάστηκε το μείγμα μάρκετινγκ και η ένταξη του στα πλαίσια της ψηφιακής αγοράς καθώς και το ευρύτερο περιβάλλον μάρκετινγκ του οίνου. Επιπλέον πραγματοποιήθηκε ανάλυση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και των εφαρμογών ως προς την ισχύ που έχουν στη σύγχρονη κοινωνία και πιο συγκεκριμένα τον τρόπο που χρησιμοποιούν τα διάφορα εργαλεία τους για την προβολή, προώθηση και παρουσίαση των προϊόντων ώστε να συμβάλλουν στις αγοραστικές επιλογές των καταναλωτών κυρίως οίνου. Τα παραπάνω επιτεύχθηκαν με την συλλογή ποσοτικών και ποιοτικών δεδομένων με κύριο άξονα την εφαρμογή Vivino. Tα αποτελέσματα έδειξαν πως τα κοινωνικά δίκτυα και πιο συγκεκριμένα η εφαρμογή Vivino έχουν μεγάλη επίδραση στην αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών. Το τροποποιημένο μείγμα μάρκετινγκ που περιλαμβάνει τις πλατφόρμες αλλά και την συμμετοχή των καταναλωτών στην διαμόρφωση της προώθησης και της αγοράς των προϊόντων καθώς και τα εξειδικευμένα εργαλεία που διαθέτει η εφαρμογή Vivino αποτελούν οδηγό για τους καταναλωτές. Η παροχή πληροφοριών , η προσφορά ανταμοιβών , η παρουσίαση της εμφάνισης/ετικέτας των οίνων αλλά και η δυνατότητα συνδυασμού φαγητού και οίνου προσδίδουν στην εφαρμογή Vivino τον χαρακτήρα του βασικού εργαλείου των καταναλωτών για την επιλογή και εξερεύνηση των οινικών προϊόντων.el
dc.format.extent55el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΜέσα κοινωνικής δικτύωσηςel
dc.subjectΜάρκετινγκ οίνουel
dc.subjectΗλεκτρονικές εφαρμογές πώλησηςel
dc.subjectΕφαρμογή Vivinoel
dc.subjectΜάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσηςel
dc.subjectΑγοραστική συμπεριφορά καταναλωτώνel
dc.titleΕπιρροή των κοινωνικών δικτύων στην επιλογή οινικών προϊόντων: η περίπτωση του Vivinoel
dc.title.alternativeThe influence of social media on the choice of wine products: the case of Vivinoel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΖάβαλη, Μαρία
dc.contributor.committeeΚαλδής, Παναγιώτης
dc.contributor.facultyΣχολή Επιστημών Τροφίμωνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Επιστημών Οίνου, Αμπέλου και Ποτώνel
dc.description.abstracttranslatedSocial media as part of new technologies are becoming increasingly important in various industries. Their emergence has changed the way of communication and marketing, especially in the wine industry, which is one of the oldest industries in the world. The wine industry is using digital marketing and social media to attract a wider audience, interact with customers/consumers and increase sales. Digital marketing strategies such as social media advertising, email marketing, e-stores and apps have become an essential part of marketing in the wine industry. In this paper, the impact of social media on consumers' purchase choice of wine products was presented and specifically the case of Vivino app was investigated. The marketing mix and its modification for integration into the digital marketplace as well as the wider wine marketing environment was examined. In addition, social media and applications in modern society were analysed and specifically how they use their various tools to promote, showcase and present products to contribute to the purchasing choices of consumers, especially of wine. This was achieved through the collection of quantitative and qualitative data with Vivino as the main focus. The results showed that social networks and particularly the Vivino application have a great impact on consumers' purchasing behavior. The modified marketing mix that includes the platforms and the participation of consumers in shaping the promotion and purchase of products as well as the specialized tools available in the Vivino application are a guide for the consumers. The provision of information , the offer of rewards , the presentation of the appearance/label of the wines and the possibility of pairing food and wine give the Vivino app the character of a basic tool for consumers to choose and explore wine products.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές